login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

witte horizontale lijnen in img

Offline nickBe - 09/09/2006 14:28
Avatar van nickBeNieuw lid hallo, ik heb verschillende divs (float: left) met daarin een img en wat tekst.

FIREFOX:
Echter als ik deze op mijn scherm zie dan verschijnt er van tijd tot tijd een horizontale witte lijn doorheen heel mijn afbeelding, en dit voor HEEL de rij images waar de lijn zich in voordoet. Elke lijn in de afbeelding op dezelfde hoogte.
De lijnen verschijnen door scrollen en door vensters die vergroten of verkleinen.

INTERNET EXPLORER:
Geen enkele lijn

weet er iemand een oplossing voor dit fenomeen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dark_Paul - 09/09/2006 14:30
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde wat code laten zien en eventueel wat screenshots beschikbaar stellen is misschien handig?
Offline nickBe - 09/09/2006 15:11 (laatste wijziging 09/09/2006 15:33)
Avatar van nickBe Nieuw lid kan geen code laten zien.
Maar wat ik nu wel heb ontdekt is wanneer ergens in mijn code tussen een div die vast staat en een div die float een <br> zet het probleem opgelost is.

echter de br zorgt voor een horizontale spatie die ik niet wens in mijn layout. Ik heb het dus proberen op te lossen met een <div style="clear: both; height: 0px;"></div> echter wilt dit niet werken. Met de Divs blijven de lijnen. Als ik <br style="clear: both; height: 0px;" /> neem verdwijnen de lijnen wederom maar heb ik ook nog de ongewenste spatie. Hoe kan ik dit oplossen

UPDATE:

Ik heb al mijn <style="clear: both;"> weggedaan VOOR de afbeeldingen in mijn xhtml
nu werkt het zonder enig probleem.

De styles erachter veranderen niets aan de afbeeldingen. Ze blijven zonder één lijntje erdoor. 

ECHTER, ik moet wel op bepaalde divs van mijn layout boven de afbeeldingen een einde aan mijn floats kunnen maken...
:s

Offline Ultimatum - 09/09/2006 18:57
Avatar van Ultimatum PHP expert Geen idee of je probleem is opgelost maar vraag je eens af hoe wij je überhaupt kunnen helpen kan het vertikt om code te laten zien of geen screens laat zien. Dan kunnen wij toch onmogelijk een schets maken van hoe het er uit zien en wat er mis is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s