login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

height vraagje (de zoveelste)

Offline vinTage - 08/08/2006 00:17
Avatar van vinTageNieuw lid Vandaag ben ik begonnen om een site in divs te maken, ik moet zeggen "darn heftige kost voor een newbee als ik ".

Wat ik probeer is om de hoogte van mn menu (en later de andere helft) op 100% hoogte te krijgen.

Dit lukt opzich wel en die div neemt ook de hoogte aan van 100% alleen staat die div onder een andere div en de hoogte van de bovenste div word genegeerd, m.a.w. de hoogte van de bovenste div is 100px, dus de hoogte van height wordt (100+screen hoogte)

variaties die ik probeerde hielpen niks (qua absolute/reletave etc), maar mischien heb ik de verkeerde geprobeer.
Mocht iemand met verstand van css de CSS oplossing weten, dan hoor ik die graag 

De door mij gebruikte code vindt je hier

regards vinTage.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 08/08/2006 00:25
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
http://www.gigadesign.be/100procent_hoogte.html
Offline vinTage - 08/08/2006 00:29 (laatste wijziging 08/08/2006 01:31)
Avatar van vinTage Nieuw lid oh, dat is eigenlijk wat ik op het eind wil bereiken 

Ik zal eens kijken of ik er wijs uit kan.

thx m8 

edit: ok, ik was weer blij voor noppes De footer "verplaatst" zich niet als er veel text is, maw, de inhoud gaat over de footer heen.

Ik ben nu al de hele middag tot nu bezig en ik heb geeneens een kwart layout, geen wonder dat de meeste mensen bij tabellen blijven hangen, ik ga er iig ook hard over nadenken 
Offline stijnhau - 08/08/2006 13:54
Avatar van stijnhau Onbekend het is gewoon even aanpassen maar het resultaat is beter.
zeker als je alles van de divs in css zet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.216s