login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

overgang van webpagina's met dreamweaver

Offline nico - 06/11/2004 10:32
Avatar van nicoLid Hoi webmasters,

ik heb een website gemaakt met dreamweaver. Nu zou ik graag een fade effect creëren tussen de pagina's van de site. Ze zouden dus geleidelijk moeten overgaan in elkaar. Ik weet dat dit mogelijk is in frontpage 2002 ( via opmaak,Overgang tussen pagina's, Gebeurtenis: Pagina openenOvergangseffect: Mengen
Duur: 1 sec). Kan dit ook in dreamweaver? Of wie kan mij de HTML code geven om het in dreamwaever in te plakken.

Mijn website in frontpage openen en daar het effect creëren kan ook, maar ik heb Frontpage niet, zodus...........

Bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 06/11/2004 11:03
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Je moet dan even kijken in de broncode.

Plak dit tussen je head:

1. <META HTTP-EQUIV="Page-Enter"
  2. CONTENT="RevealTrans(duration=2.0, transitionshape=3)">

geldige waarden voor transitionshape zijn getallen van 0 tot 23 (allemaal verschillende overgang)
Offline nico - 06/11/2004 11:43
Avatar van nico Lid bedankt Dennisvb ,

ik heb het uitgeprobeerd en het werkt. Maar is het normaal dat ik iedere keer een ander effect krijg? Samos zijn het lamelle, soms gaat het eroverheen vanuit de rechterbenedenhoek. Kan ik het oook instellen dat ik steeds hetzelfde effect heb.

Bedoel je dat met de waarde tussen 0 en 23 misschien:p :p
Offline MechaVore - 06/11/2004 12:29
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
ik gebruik daar dit voor

1. <meta http-equiv="Page-Enter" content="blendTrans(Duration=0.3)">
Offline Dennisvb - 06/11/2004 12:56 (laatste wijziging 06/11/2004 16:18)
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Dat is ook een mogelijkheid Lightblade, maar dan kan je het effect niet bepalen.

23 is willekeurig en de res zijn gewone overgangen

edit:
Ik heb deze tut aangepast: http://www.site...amp;id=107
(sickboy) Daar staan nu ook de paginaovergangen in.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.173s