login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Background-image positioneren?

Offline Micron - 19/06/2006 17:33
Avatar van MicronHTML beginner Hoi,

Ik werk met tabellen. Nu heb ik een <td> met daarin een background-image. De background image is minder breed dan de <td> dus staat de background image tegen de linkerkant van de <td>, nu wil ik weten of je met CSS of een style de background-image kan centeren.

Het gaat om het volgende stukje broncode;

1. <td valign="top" width="166" style="background-image: url(images/content2/select.gif); background-repeat: no-repeat;">&nbsp;</td>

Alvast bedankt.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ultimatum - 19/06/2006 17:38
Avatar van Ultimatum PHP expert margin-left: auto; margin-right: auto; zou moeten werken..
Offline lemoinet - 19/06/2006 17:44
Avatar van lemoinet PHP gevorderde
  1. <td valign="top" width="166" style="background-image: url(images/content2/select.gif); background-repeat: no-repeat;background-position:center;">&nbsp;</td>
Offline Dark_Paul - 19/06/2006 17:47
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde je kan valign en width gelijk opnemen in de style.
  1. style="background-image: url(images/content2/select.gif); background-repeat: no-repeat;background-position:center;vertical-align:top; width:166;"

als je w3c valid wil maken wordt width="" als fout geteld, als het in de style staat niet.
Offline Micron - 19/06/2006 17:51 (laatste wijziging 19/06/2006 17:54)
Avatar van Micron HTML beginner @ Ultimatum
Werkt helaas niet, wel bedankt voor je reactie.

@ lemoinet
Dankjewel! (het is al gelukt dus... er hoef dus geen reactie meer worden gegeven)

@ Dark_Paul
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.256s