login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

BRONBEVEILIGING

Offline HumanX - 03/11/2004 11:14
Avatar van HumanXHTML interesse hoi ik zoek een script dat je beveiligt dat mensuh naar beeld-->Bron gaan en dan alles kopieeren maar ik kan nergens zo'n script vinden dat je bron beveiligt tegen kopiereen kan iemand me helpen

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline DeafBoy - 03/11/2004 11:15
Avatar van DeafBoy HTML beginner Denk dat je er niks aan kunt doen. Had zelf zo'n geval gehad dat ik niks in de bron kon kijken. Deed gewoon door Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen.

Offline HumanX - 03/11/2004 11:16
Avatar van HumanX HTML interesse ik zie sites waar de bron is beveiligt bijvoorbeeld heel wat tejkst is weggelaten maar ik weet niet hoe je dat doed
Offline Thomas - 03/11/2004 11:17
Avatar van Thomas Moderator *zucht*

Deze vraag is echt al zo vaak langs gekomen. Wen er maar vast aan dat Internet 'van iedereen is', dus ook alles wat er op staat.
Als je per sé je code (HTML code... boeiend ?) wilt beveiligen dan bestaan hiervoor pakketten waarvoor je moet betalen, die met behulp van JavaScript je code encoderen...

Als je je bestanden niet wilt delen, zet je het gewoon niet online... simple as that.
Offline HumanX - 03/11/2004 11:18
Avatar van HumanX HTML interesse jammer maar me site is www.mediabase.tk geef een keuring heb een nieuw layout en zeg pleas eook erbij wat er kan veranderren
Offline Hans - 03/11/2004 11:26
Avatar van Hans HTML beginner Daarmee moet je naar ander forum.
Offline sasser - 03/11/2004 11:29
Avatar van sasser PHP interesse http://www.anou...bler.shtml hier heb je miss wat aan weet nie of het werkt
sasser;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s