login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Lay bug

Offline bigsmoke - 01/06/2006 18:51
Avatar van bigsmokePHP interesse Min vriend heeft een layout gemaakt :
http://rtd.x10hosting.com/index.php maar deze geeft niet goed weer als men pagina te lang is:
http://rtd.x10hosting.com/index.php?pg=forum kan iemand me helpen dit wel goed te krijgen? de code kun je uit de bron halen.

Mss moet ik vragen de layout anders te slicen?

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline knoopa - 01/06/2006 18:59
Avatar van knoopa Onbekend werk je met divs of tabellen?
Offline Ultimatum - 01/06/2006 19:02
Avatar van Ultimatum PHP expert @skatelife, kijk gewoon ff in de bron? 

@bigsmoke, ik zie geen verschil met uitzondering van dat op sommige plekken de border niet doorlopen maar dat is op de home ook zo.., je kan het oplossen door de plaatjes ook borders aan de zijnkant mee te geven als je groot genoeg zijn zeg maar 
Offline knoopa - 01/06/2006 19:25
Avatar van knoopa Onbekend ik heb in de bron gekeken en je werkt met tabbellen dus dan moet je een scrollbar maken of met divs werken (misschien is er ook nog een andere manier dus verbeter me als dat is)
Offline vinTage - 01/06/2006 19:29 (laatste wijziging 01/06/2006 19:29)
Citaat:
ik heb in de bron gekeken en je werkt met tabbellen dus dan moet je een scrollbar maken of met divs werken (misschien is er ook nog een andere manier dus verbeter me als dat is)

nonsens

@topic starter:
ik neem aan dat je bedoeld dat je linkjes in het "midden" staan van je <td> ?

maak die td dan valign="top"
Offline bigsmoke - 01/06/2006 19:47
Avatar van bigsmoke PHP interesse Ah bedankt dat helpt me al maar waarom is op het forum de layout zo raar?
Offline DenMette - 01/06/2006 19:48 (laatste wijziging 01/06/2006 19:48)
Avatar van DenMette PHP gevorderde ik denk dat zijn probleem bij zijn layout zit.
hij krijgt een helemaal uitgerokken pagina.

de oplossing is met divs te werken oftewel met een Iframe maar dat raad ik je af.

Dan moet je de 3 linker kolomen in 1 div plaatsen en al de rest van de 3 blokjes in een andere div en dan komt het wel in orde.
Offline bigsmoke - 01/06/2006 21:21
Avatar van bigsmoke PHP interesse Ben niet zo thuist in divs maar ik zal is een tutorial bekijken en zien wat ik kan doen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.177s