login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Margin Probleem

Offline StreetAngel - 03/04/2006 13:42
Avatar van StreetAngelNieuw lid Hey,

Ik ben bezig om een layout van een kameraad netjes in HTML te zetten. Nu heb ik hem helemaal netjes in layers (div's) gezet, maar nu is er een probleem !

Ik heb bij de menu layer een margin-left van 10px t.o.v. de container.
Als ik dit nu ik Firefox bekijk staat het menu om de juiste plaats, maar als ik het in Internet Explorer bekijk staat die te ver.

Wanneer ik de margin-left op 5px zet, staat die in Internet explorer goed, maar ik Firefox dus weer te ver terug !

Ik heb ook al geprobeerd het goed te kijgt d.m.v. layer positioning, maar dan is mijn achtergrond ineens weg !

Hier de link van de layout:
http://www.streetangel.nl/dump/lifestyle/

Hoe is dit op te lossen ?

Ik had al wel gedacht om een scriptje te zoeken die kijkt welke browser je ehbt en dan de margin aan te passen op de browser.

Heeft iemand anders een script om de browser te achterhalen ?

Greetz,
Marc 

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BramBo - 03/04/2006 15:04
Avatar van BramBo JS gevorderde in FF en IE lijkt het hier goed te werken, in Opera echter niet. Ik had vandaag een dergelijk probleem het bleek achteraf te maken te hebben dat de subcontainer te wijd was voor zijn container wat resulteerde in rare foutjes met de padding/margin. Verder ziet de code er goed uit imo.
Offline timo - 03/04/2006 16:58
Avatar van timo PHP ver gevorderde heb ook een layout die in FF, IE 7 en Netscape het goed trekt maar waar Opera toch een div verdplaatst...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s