login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Thumb groot laten zien

Offline zwobbel - 01/04/2006 14:11
Avatar van zwobbelPHP gevorderde Weet iemand een code zodat als ik over mijn kleine thumb afbeelding ga met mijn cursor , er een grote thumb te zien tevoorschijn komt.
Zoals de website:
www.templatemonsters.com -> ga over een template

Dat wil ik ook doen maar dan voor mijn ecards ... hoe moet je dit doen?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline finduilas - 01/04/2006 14:14 (laatste wijziging 01/04/2006 14:14)
Avatar van finduilas PHP gevorderde
  1. <SCRIPT Language='JavaScript'>
  2. function winopen()
  3. {msg=open("","NewWindow","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=yes,width=400,height=400");
  4. msg.location = "flitser.htm"}
  5. <!-- veranderhierboven de naam flitser.htm voor het bestand dat U wilt laten openen -->
  6. <!-- tevens kunt U de grootte en de breedte en de weergave ( welke balken , yes or no ) aanpassen -->
  7. </SCRIPT>
  8. <p align="center">
  9. <a href="" onMouseOver="winopen(); return true;">Voorbeeldlink</a>

Dit vond ik op leejoo's
Offline zwobbel - 01/04/2006 14:20 (laatste wijziging 01/04/2006 18:56)
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Ja maar dat is niet wat ik bedoel want als je nu over een ecard gaat open het venster en komt er telkens een nieuwe bij... Dat zou dus niet mogen. Als je met de cursor weg gaat zou de afbeelding ook moeten weg gaan.....
Offline Thomas - 02/04/2006 13:48 (laatste wijziging 02/04/2006 13:49)
Avatar van Thomas Moderator Geef de window een naam, en als je met je cursor weer uit de thumb/het plaatje beweegt - sluit je het window weer? (En als je over een andere thumb heengaat, kun je de popup "overschrijven" door gebruikmaking van dezelfde window-naam).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s