login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

HTML vs JavaScript

Offline Metalhead - 26/10/2004 12:35 (laatste wijziging 26/10/2004 12:35)
Avatar van MetalheadHTML gevorderde Ik hoor nu heel vaak zeggen dat javascript meestal overbodig is en persoonlijk wil ik ook liever zonder javascript werken, maar ik ben bezig met een internetapplicatie en dan wil ik niet de standaard knoppen.
Ik wil een zo -kaal-mogelijk programma.

Daardoor heb ik op de index een link gemaakt met javascript:
  1. window.open("frames.html", "Main", "width=1000, height=700, scrollbars=no, toolbar=no, location=no, status=no, menubar=no, directories=no, toolbar=no, resizable=no");

Zou ik dit ook op een andere manier kunnen oplossen?
Want dit is toch niet mogelijk met gewoon HTML of zo?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 26/10/2004 12:42
Avatar van xSc Onbekend Hierbij ben je inderdaad op JavaScript aangewezen. Maar je hebt de reactie, die ik in het andere topic plaatste, zeker nog wel in gedachten? Dit is een popup en die kun je alleen openen met een script.
Offline DaOxx - 26/10/2004 12:43
Avatar van DaOxx PHP beginner Je kunt niet zonder javascript er zijn altijd wel dingen die je daarvoor nodig hebt. Zoals simpele waarschuw pop-ups voor als je bijvoorbeeld iets verwijderd, of smilies in een textvak noem maar op
Offline xSc - 26/10/2004 12:49 (laatste wijziging 26/10/2004 12:49)
Avatar van xSc Onbekend @DaOxx, foutcontrole doe ik in PHP. Dan maar een postback.
Offline frats - 30/10/2004 11:53
Avatar van frats Gouden medaille

Grafische ver gevorderde
teveel javascript maakt je site ontzettend sloom, en ten 2e : van die verschrikkelijke klokjes om je muis enz. is totaal verkeerd aan een website, dus ik ben (nog) geen fan ervan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.184s