ik weet dat je kan inspringen met padding maar is er ook een manier om in je css te zetten zodat als je tekst automatisch inspringt, want anders moet ik het met style="" doen of een aparte css class aanmaken en dat wil ik niet.
padding in de body {} zette werkt ook niet want dan werkt de padding op de layout en niet op de tekst, hopelijk kan iemand me hiermee helpen
dat zei ik ook al, ik wil geen andere class aanmaken, en als ik <p> zou gebruiken dan zou het kunnen ja en was ik daar zelf ook achter gekomen, maar ik gebruik het niet en wil hem dus ook niet aanmaken...
ja dat had ik nu wel gezien dat je dat al gezegd had, maar ik bedoelde in feite dat het volgens mij de beste oplossing was. En ik zie niet meteen een reden waarom je geen extra p class zou aanmaken, maar dat is jouw zaak.
Dan moet ie overal <ul>text</ul> omheen zetten.
En als je dan toch bezig bent, kun je net zo goed over div omheen zetten.
Anders doen je lists het niet goed, als je al een list gebruikt met <ul>...
@furax, wat Rensjuh zegt met dat je overal <ul> moet omzetten heb je dan ook met <p> en dat wil ik niet en hezelfde heb jedat met als je een nieuwe div aanmaakt kan ik die over al me tekst keilen
ik dacht misschien is er een bestaande clas die ik 1x aanroep en overal word toegepast, dus zonder . of # ervoor zoals body{} etc..