login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Firefox Image Fade Script

Offline jasperken - 21/02/2006 21:12
Avatar van jasperkenPHP interesse Hallo,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mouse over script voor FireFox, deze bestaan natuurlijk met hopen maar ik kan maar geen script vinden waarbij de image FADE ik heb dit namelijk al een paar keer nodig gehad voor sites van me. Het maakt me nietveel uit hoe het werkt, of het nu 2 image afwisselt of een bovenste image laat faden en de andere als achtergrond staat. Zolang het maar werkt in FireFox!

Alvast bedankt,
Jasper

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 21/02/2006 21:34
Citaat:
Het maakt me nietveel uit hoe het werkt,

flash...die code die ik je pas al gaf ? maar dan niet in een button
Offline jasperken - 21/02/2006 21:36
Avatar van jasperken PHP interesse ik krijg die daar gewoon niet in ik vind niet waar ik die kan "inserten"
maar dit dient ook nog voor iets anders...
Offline vinTage - 21/02/2006 21:39
Avatar van vinTage Nieuw lid :s wat niet "inserten" ??
Offline jasperken - 21/02/2006 21:52 (laatste wijziging 21/02/2006 21:52)
Avatar van jasperken PHP interesse die code die ik kreeg van u ik vind niet waar ik die kan ingeven 
Offline vinTage - 21/02/2006 22:16 (laatste wijziging 21/02/2006 22:48)
Avatar van vinTage Nieuw lid ehm..gewoon in de tijdlijn zetten van flash.
Maak één keyframe, zet daarop je plaatje, convert dat plaatje tot movieclip, geef die movieclip (die op je scene staat) een instancenaam, ik had de mjne "knop" genoemd uit mn kop.

klik nu op die éne keyframe (er is er maar één) open het AS panel, en plak die code, en klaar is klara.

update, ik heb even een TURBO tut gemaakt om jou ding uit te leggen.
In mijn filmpje heb ik de alom gekende kop van murfy gebruikt omdat heel het internet is bezaaid met zijn hoofd, ik hoop niet dat me daarop ontslaat als crewlid.
bekijk mn tutje hier .(sry murf)
De Fla is hier te vinden.
Het eindresultaat is hier te zien.(niet gepreload, dus even wachten bij wit scherm)

het filpmje kan ietwat klote eruitzien omdat de fps van het filmpje niet hetzelfde is als die van mn fla, maar geloof me dat het werkt
Succes ermee.^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s