PHP ver gevorderde |
|
Hey, ik heb volgend probleem:
Wanneer mijn linkerdiv maar weinig inhoud heeft, dan zal de rechterdiv automatisch over mijn footer heenlopen. Hierdoor krijg je dus een resultaat zoals boven de streep (http://www.fadetolife.be/naamloos.JPG). Is er echter genoeg inhoud (onder de rode streep), dan is alles in orde. Hier de broncode:
<!--Begin bovenblok -->
<div id="bovenblok">
<div id="titel">
<div id="menu">
<ul>
<li><a href="/blog/">Blog</a></li>
<li><a href="?informatie">Informatie</a></li>
</ul>
</div>
</div>
</div>
<!--Einde bovenblok -->
<div id="middenblok">
<div id="inhoud">
<!--Begin rechterbalk -->
<div id="rechterbalk">
<h2>Live zoeken</h2>
<form>
<div><input onfocus="if(this.value == 'Doorzoek deze blog...') { this.value = ''; }" value="Doorzoek deze blog..." type="text" name="zoeken" id="zoekterm" onkeyup="zoek(this.value);" /></div>
</form>
<div id="zoekresultaten" style="display: none;"></div>
<div id="zoekuitleg" style="display: none;"></div>
<div class="scheiding"></div>
<h2>Links</h2>
<ul>
<li><a href="?beheer">Adminpaneel</a></li>
<li>Statistieken</li>
<li>Archief</li>
<li>RSS feeds</li>
</ul>
</div>
<!--Einde rechterbalk -->
<!--Begin linkerbalk -->
<div id="linkerbalk">
<h1>> Alle zoekresultaten voor '"logo'</h1>
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden voor deze zoekopdracht.</div>
<!--Einde linkerbalk -->
</div>
</div>
<!--Begin onderblok -->
<div id="onderblok">
<div id="balk">
<div id="balk-rechts">
XHTML 1.0 | CSS 2.0 | RSS 2.0
</div>
<div id="balk-links">© Fréderic Kerkhofs - geladen in 0.002161 seconden</div>
</div>
</div>
<div id="paginaeinde"></div>
<!--Einde onderblok -->
<!--Begin bovenblok --> <div id="bovenblok"> <div id="titel"> <div id="menu"> <ul> <li><a href="/blog/">Blog</a></li> <li><a href="?informatie">Informatie</a></li> </ul> </div> </div> </div> <!--Einde bovenblok --> <div id="middenblok"> <div id="inhoud"> <!--Begin rechterbalk --> <div id="rechterbalk"> <h2>Live zoeken</h2> <form> <div><input onfocus="if(this.value == 'Doorzoek deze blog...') { this.value = ''; }" value="Doorzoek deze blog..." type="text" name="zoeken" id="zoekterm" onkeyup="zoek(this.value);" /></div> </form> <div id="zoekresultaten" style="display: none;"></div> <div id="zoekuitleg" style="display: none;"></div> <div class="scheiding"></div> <h2>Links</h2> <ul> <li><a href="?beheer">Adminpaneel</a></li> <li>Statistieken</li> <li>Archief</li> <li>RSS feeds</li> </ul> </div> <!--Einde rechterbalk --> <!--Begin linkerbalk --> <div id="linkerbalk"> <h1>> Alle zoekresultaten voor '"logo'</h1> Sorry, er zijn geen resultaten gevonden voor deze zoekopdracht.</div> <!--Einde linkerbalk --> </div> </div> <!--Begin onderblok --> <div id="onderblok"> <div id="balk"> <div id="balk-rechts"> XHTML 1.0 | CSS 2.0 | RSS 2.0 </div> <div id="balk-links">© Fréderic Kerkhofs - geladen in 0.002161 seconden</div> </div> </div> <div id="paginaeinde"></div> <!--Einde onderblok -->
En dit is de CSS: http://plaatscode.be/379/
Kan iemand me aub eventjes helpen hiermee?
|