login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Marquee

Offline DenMette - 18/02/2006 20:34 (laatste wijziging 18/02/2006 20:37)
Avatar van DenMettePHP gevorderde Hoe kan ik een marquee trager laten gaan??

1. <marquee><b><i>Wandelclub Opsinjoorke Mechelen</i></b></marquee>

Dit heb ik nu maar dat gaat (vind ik) wel snel.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 18/02/2006 20:37
Avatar van Tuinstoel PHP expert Door godvergeten hersens te krijgen.

Handleidinghtml.nl -> zoeken -> marquee.

Heel erg iq'tje null man.
Offline DenMette - 18/02/2006 20:38
Avatar van DenMette PHP gevorderde Is dit niet vloeken??

Sorry hoor dat ik het vraag
Offline Tuinstoel - 18/02/2006 20:40
Avatar van Tuinstoel PHP expert Ik vind persoonlijk dat jij een ban moet krijgen om je domme vragen. Je kunt zelf nog niet eens initiatief nemen om zelf te zoeken. Iets waar wij hier op deze community dood aan ergeren. Ik geef je een verwijzing naar een website waar je het kan vinden en nog geef je met je arrogante klep een stom antwoord van "niet vloeken". Mieter toch op.
Offline Nakain - 18/02/2006 20:44 (laatste wijziging 18/02/2006 20:44)
Avatar van Nakain Onbekend weg met tuinstoel.. heb je nooit gemogen.. beetje pretentie en het is amper 14 jaar.. denk je nu echt dat je groot bent? denk je echt dat je respect kan afdwingen? met je commentaar op alles en iedereen sukkel..
Offline Tuinstoel - 18/02/2006 20:48
Avatar van Tuinstoel PHP expert Slaat ook nergens op wat je zegt. Als je geen aanvullende reactie kan geven laat dat dan ook. En als je me af wil kraken stuur je me een PM, ik zal hem niet lezen omdat jij het bent.

Maar ik sluit hem bij deze voordat Nakain z'n kontkameraadjes gaat opfucken om een samenzwering tegen mij aan te beginnen.]

Je moet hier wel tegen kritiek kunnen, wij worden hier ook wel eens gek met altijd dezelfde personen die gewoon kunnen nagaan dat hun antwoord is te vinden door zelf heel eventjes te zoeken.
Offline Simon - 18/02/2006 20:49
Avatar van Simon PHP expert Groot gelijk Nakain

@tuinstoel: als je iets wil zeggen, zeg het dan vriendelijk... Je moet niet direct beginnen schelden, wijs erop dat DenMette zelf moet zoeken ipv direct beginnen over IQ = 0 enzo
Offline Nakain - 18/02/2006 20:49
Avatar van Nakain Onbekend Ik KEN Denmette zelf niet, jou "ken" ik al meer dan een jaar, en heb je nooit gemogen.. Btw, hoe aanvullend is jou reactie dan?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s