login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

problemen met frames

Offline Tribbus - 31/01/2006 20:33
Avatar van TribbusNieuw lid Ik ben een website aan het maken met frames. In een bepaalde frame wil ik een website laten zien die al op internet staat. Dus heb ik gewoon de URL als source. Maar als ik nu de site open hoor ik dus verschillende frames te zien. Maar die ene site vergroot zich, zodat het gewoon 1 pagina wordt. Kan iemand mij helpen:?:

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 31/01/2006 20:37
Avatar van gothmog Lid je moet iets met de target bij url's doen, bijv: <a href="link naar site" target="Framenaam">DE NAAM VAN DE LINK</a>
Offline Pieter - 31/01/2006 21:00
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Is die site van jou? Zoniet kan het ook zijn dat die site niet toelaat om zich in frames te laden.
Offline tbk - 31/01/2006 21:16
Avatar van tbk PHP beginner als je die ene site niet in een frame kan laden, betekent dat meestal dat die andere site een javascript bevat die altijd ervoor zorgt dat het het hele venster inneemt (dat het dus niet in jou frame wordt geladen)
Offline Tribbus - 01/02/2006 19:03
Avatar van Tribbus Nieuw lid Ok, ik denk dat het dus ligt aan de reactie van tbk. Het is idd niet mijn eigen site. En de pagina is inderdaad met javascript gemaakt. Met de volgende tags: <script language="javascript">
if (window!= top) {top.location.href=location.href}
</script>.

Het zegt mij niets, maar misschien is dit het probleem.

Bedankt voor de reacties.:D
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s