login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

problemen met link

Offline bwfighter - 21/10/2004 15:41 (laatste wijziging 21/10/2004 15:54)
Avatar van bwfighterHTML interesse hoi,

Ik heb een link-kalender en ik zou willen dat als op die link geklikt wordt, dat de kander geopend wordt. Het bestand is een PDF formaat. Daar zit het probleem: ik krijg allemaal gekke tekens op mijn site. Weet iemand hier een oplossing voor?

De site is http://www.rileyinn.be/

Ga dan naar de homepage en klik daar eens op kalenders, dan zien jullie het probleem

thx alvast.

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Metalhead - 21/10/2004 15:45
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Sorry, maar in Firefox doet die pagina het niet...
Offline numlockrond - 21/10/2004 19:23
Citaat:
Ga dan naar de homepage en klik daar eens op kalenders, dan zien jullie het probleem
ik zie alleen 4 foto's...
Offline Maarten - 21/10/2004 19:27
Avatar van Maarten Erelid Je moet op skip intro klikken...

http://www.rileyinn.be/index.php
Offline numlockrond - 21/10/2004 19:49 (laatste wijziging 21/10/2004 19:52)
Citaat:
Je moet op skip intro klikken...
Dat staat nergens, maar bedankt voor de link.

Edit: nu kom ik nog niet veel verder. Er staat alleen home, contact en email.... (en een lelijk iets dat waarschijnlijk een layout moet voorstellen )
Offline Thijs - 21/10/2004 21:36
Avatar van Thijs Crew hosting Heb je Acrobat Reader geinstalleerd? Deze moet je hebben om PDF files te kunnen lezen...
Offline Maarten - 21/10/2004 21:41 (laatste wijziging 21/10/2004 22:11)
Avatar van Maarten Erelid Ik heb Acrobat en kan het allemaal lezen.
Offline xSc - 22/10/2004 09:13
Avatar van xSc Onbekend BWFighter, de lay-out is heel aardig, maar de site is niet echt gebruikersvriendelijk. Normaal wordt een bezoeker na het bekijken van de intro naar de homepage geleid. Dit zijn 4 foto's, die niet bewegen ofzo, en de mensen moeten op 'skip intro' klikken om naar de homepage te gaan. Veel mensen zullen 'skip intro' niet zien, omdat het ook niet echt opvalt. Je moet het echt anders doen.

Nu ben ik sowieso geen voorstander van een (Flash)intro, maar je als je dat toch wilt, laat dan iets bewegen en laat direct na het aflopen van de intro de homepage laden. Veel mensen zullen na het bekijken van deze intro direct weer weggaan, zonder dat ze ook maar op de homepage zijn geweest.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.162s