Onbekend |
|
Vooraleer je gaat zeiken over "leer Nederlands typen" moet je misschien zelf maar eens leren om hoofdletters en leestekens te gebruiken op bepaalde plaatsen..
Vergeet niet dat het een Belgische community is, waaronder denk ik wel de Vlaamse dialecten vallen.. Het was zelfs geen dialect dat ik typte.. "Ben'k => Ben ik".
Dat ik xhtml of m'n pagina html valid wil maken heeft niks te maken met stoer doen, maar met orde en compatibiliteit met de meeste browsers. Dat gezeik over tabellen is ook weer helemaal bullshit. En denk je dat ik geen stylesheet voor m'n layout heb? Ik ga alleen geen nieuwe class maken voor elk element terwijl ik er 100'en nodig heb anders. Dit komt later wel maar heeft geen prioriteit op dit ogenblik. En vooraleer je iets post, denk dan eens aan de essentie van je post en druk dan op submit.. sukkel..
Citaat: Rensjuh edit:
regels =>
5. Taalgebruik:
Schrijf je berichten in het Algemeen Nederlands. Gebruik leestekens waar nodig, geen zelf uitgevonden afkortingen en geen MSN-taal. Hou er rekening mee dat hier Nederlandstalige mensen uit verschillende streken bijeenkomen, en zo ook verschillende dialecten. Het AN biedt hier dus weeral een ideale middenweg, hou je hier dan ook aan.
En aangezien Vlaams dialect niet onder Algemeen Nederlands valt...
"En vooraleer je iets post, denk dan eens aan de essentie van je post en druk dan op submit.. sukkel.."
Dit bericht van jouw heeft wel nut wil je zeggen? |