login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IP mask (denk ik)

Offline vinTage - 14/10/2005 08:16
Avatar van vinTageNieuw lid Ik heb gisteren zo'n no-ip account aangemaakt, en liep tegen het volgende aan.
Als je daar het vinkje bij "mask" aanzet, dan komt er in de adresbalk netjes de naam van je redirect "jounaam.no-ip.org" bijvoorbeeld.
Nadeel hiervan is dat je ook een reclame banner erbij krijgt (tenzij je betaald natuurlijk).

Als je dat vinkje weglaat dan zie je je ip nummer in de adresbalk.

Nou ben ik wat aan het zoeken geweest op ip mask etc, maar ik kom eigenlijk niet verder dan "anoniem surfen" maar dat hoeft helemaal niet, ik wil gewoon mn redirectnaam in de adresbalk.

Iemand die me kan vertellen hoe ze dat flikken, zodat ik het zelf "voor niks" kan realiseren ?

thx alvast.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Duikboot - 14/10/2005 11:30 (laatste wijziging 14/10/2005 11:31)
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Je kan toch ook gewoon een ander gratis redirect adres registreren, en dan url masking aanzetten?

Kun je die reclame niet uitzetten? Sommige sites kan dat, maar dan loop je "prijzen" mis ofzo...
Offline Thomas - 14/10/2005 11:52
Avatar van Thomas Moderator http://www.dyndns.com/ > services >DNS services

Zoiets?
Offline vinTage - 14/10/2005 12:57 (laatste wijziging 14/10/2005 13:01)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik heb op dydns.com een account aangemaakt, en die doen zo ongeveer wel wat ik wil.
Die geeft een popup, maar dat is minder erg dan wat no-ip met de browser doet (een reclame balk onderin).

Nou weet ik dus niet waar ik blijer mee ben, met een reclame popup, of een ip nummer in de adresbalk.

^^

@duikboot, ik heb een dynamisch ip, en no-ip, en dyndns hebben zo'n tooltje wat automatisch je ip adres koppelt aan de (domein) naam, dus ook als je ip weer eens veranderd.
Dat ik een rare url heb vind ik niet zo erg, zolang het maar makkelijk te onthouden is.

Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s