login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Verzameling gehele getallen

Offline nemesiskoen - 06/10/2005 21:32
Avatar van nemesiskoenGouden medaille

PHP expert
Ik ben bezig met het verwerken van interessante wiskundige data. Hierbij hoort ook een verslag hiervan maken. Nu vind ik die allom bekende N (met dubbel verbindingsteken) die aanduid dat het om gehele getallen gaat niet. Ik heb hem op internet gevonden, in PDF formaat, maar als ik hem kopiëer geeft hij gekke tekens.

Misschien dat een van jullie de ASCII code hiervan heeft, google doet in ieder geval belachelijk en geeft een verkeerde ASCII code. Als iemand dus deze ooit heeft moeten typen, gelieve deze te kopiëeren zodat ik hem dan weer op mijn beurt hiervan kan kopiëren, omdat niet alle (extended) ASCII codes op alle systemen gelijk zijn.

Boven aan bladzijde 7 van dit pdf bestand vind u het teken. Voorafgegaan door het "is een element van" teken. Als het mogelijk zou zijn zou ik ook graag dit teken willen hebben.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 06/10/2005 21:56 (laatste wijziging 06/10/2005 21:58)
Avatar van vinTage Nieuw lid , N Enhanced or bold N The set of natural numbers Number theory
Set theory = {0, 1, 2, 3, ...}

op deze pagina zie je hem staan, (ong op 2/3e van de site)

edit, darn, het is een gif, sorry !!
Offline Fenrir - 06/10/2005 22:02 (laatste wijziging 06/10/2005 22:02)
Avatar van Fenrir PHP expert Het zit niet in de ASCII reeks, maar misschien wel in MathML?? (of zet integer x ipv rare N)
Offline Dolfje - 06/10/2005 22:07
Avatar van Dolfje Gouden medailleGouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
in mathml is het <naturalnumbers/>
Offline nemesiskoen - 06/10/2005 22:09
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Stomme gif.. mja, boeit ni, dan zet ik wel een grote N en een euro teken ipv "is element van". Wat is MathML?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s