login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gsm kabel prob

Offline seventhsoul - 05/10/2005 19:18
Avatar van seventhsoulLid IK hem een kabel gekocht voor men motorola 500 en nu heb ik de software geinstalleert .Nu heb ik een connectie bij bij netwerkverbindingen MOTOROLA connection als ik daar op klik vraaghij telefoon nummer in te tikke tik ik men gsm nummer in belt hij op men gsm en na een tijd mislukt het :'( :'( :'( :'( :( :( :( :s :s :s

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 05/10/2005 19:21 (laatste wijziging 05/10/2005 19:25)
Avatar van Gerard Ouwe rakker bedankt voor de info... maar wat wil je nou eigenlijk? 

EDIT

waarmee helpt? wat wil je bereiken? niks gevonden in de faq? niks gevonden in je manual?

het enige wat ik hier zie is dat je iets geïnstalleert hebt, het niet werkt zoals jij wilt, en je dan maar ineens een topic hier neer knalt. Je laat niks zien van eigen initiatief...
Offline seventhsoul - 05/10/2005 19:22
Avatar van seventhsoul Lid haha ik wil gwn da iemand mij helpt van wat dat miss kan zijn waarom het niet werkt :-s
Offline cracker - 05/10/2005 19:29
Avatar van cracker Onbekend http://users.te...ts/gsm.jpg
Offline Gerard - 05/10/2005 19:35
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dat is dus internetten via je MOTOROLA. Je GSM dus als modem gebruiken.

Vaak krijg je bij de software die erbij zit een leuk icoon in je 'deze computer' erbij waar je je telefoon kan benaderen. Het kan iig via de meegeleverde software.
Offline ikkedikke - 05/10/2005 20:07
Avatar van ikkedikke PHP expert Zoek is op PDU Spy... tis we duits maar best handig
Offline seventhsoul - 05/10/2005 21:46
Avatar van seventhsoul Lid hoe bedoelt ge proximus
Offline gijs - 06/10/2005 19:06
Avatar van gijs HTML beginner @ seventhsoul: Als ik het zo begrijp wil je dus dingen van je pc op je mobiel zetten en andersom?
Ik heb/had een motorola v525.. en daar had ik ook een kabel bij.. het is een enorm gezeur voordat hij het doet.. maar als het werkt is het wel leuk!

Als je er niet uitkomt.. stuur me een PM of voeg me toe op msn (staat in mn profiel) 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s