login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

tuturial

Offline Zerato - 11/10/2004 20:36
Avatar van ZeratoOnbekend het is niet echt een nuttige vraag maar wie kan ff in het kort een php tuturialtje schrijven voor mijn site omdat ik het zelf niet super ken maar ik wil verschillende dus willen jullie alsjeblieft meehelpen?:'(

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Christiaan - 11/10/2004 20:37
Avatar van Christiaan Lid Zoals ik -ook al- op msn zei; php4 zonder stress is erg goed voor beginners. Als je dat hebt gelezen zul je zien dat deze vraag overbodig is, omdat niemand hier wat aan heeft. php is een 'redelijk' ruim begrip...
Offline Zerato - 11/10/2004 20:39
Avatar van Zerato Onbekend i know maar ik onthoud heel weinig(is een reden voor)maar ik heb het ff snel nodig:s please come on
Offline frats - 11/10/2004 20:39
Avatar van frats Gouden medaille

Grafische ver gevorderde
ik weet niet wie jij bent.. maar ik weet wel dat Surfen jouw slechtste kant is

je hoeft alleen maar php tutorial in te typen en je krijgt al 1000enden sites!

suc6
Offline Zerato - 11/10/2004 20:41
Avatar van Zerato Onbekend jah okeej maar dan zeggen jullie weer dat heb je niet zelf gedaan:'( terwijl ik wel mijn best doe ik lees ook iedere dag php maar het lukt niet:s
Offline Hans - 11/10/2004 20:42
Avatar van Hans HTML beginner Sorry, maar als je het niet met de tutorials die je overal op internet vind kan doen, kan niemand jou helpen...
Offline Erwt - 11/10/2004 20:42
Avatar van Erwt PHP beginner Ik wil je wel helpen, wat moet je weten! ik weet precies hoe je je voelt, ik onthoud ook weinig baal ik ook van! dus ik help je zoveel ik kan.
Offline Christiaan - 11/10/2004 20:42
Citaat:
i know maar ik onthoud heel weinig(is een reden voor)maar ik heb het ff snel nodig please come on

Daarom is dat boek ook zo handig; dan kun je alles mooi opzoeken....ik gebruik het bijna elke keer als ik met php bezig ben hoor

Met alle respect: Als je moeite hebt met leren wil dat niet zeggen dat je geen boeken moet aanschaffen...
Offline Zerato - 11/10/2004 20:42
Avatar van Zerato Onbekend dus je bedoelt te zeggen dat ik ze gewoon op internet moet zoeken en dan op mijn site zetten??
Offline Erwt - 11/10/2004 20:45
Avatar van Erwt PHP beginner Hoe bedoel je, als je jatten bedoeld, doe maar niet Maar ik weet niet wat je precies wilt, maar als je in 5 minuten je site online moet of een tutorial wilt. zal je het nergens vinden!
Offline Zerato - 11/10/2004 20:45
Avatar van Zerato Onbekend okeej ik ken geen php totaal niet (ik ben ziek geweest ernstig)en daardoor heb ik een slechte geheugen en dus probeer ik het wel maar ik snap er niks van,mss kan je me inderdaad helpen erwt
Offline Zerato - 11/10/2004 20:46
Avatar van Zerato Onbekend neej het hoeft niet in 5 minuten hoor!ik moet gewoon ff een tuturialtje hebben maar aangezien dat ik PIEP ben kan ik dat niet
Offline Erwt - 11/10/2004 20:47
Avatar van Erwt PHP beginner waarvan moet je een tutorial hebben dan? en waarom?
Offline Zerato - 11/10/2004 20:48
Avatar van Zerato Onbekend voor mijn site heb ik een tuturial nodig voor andere (je kan admin worden als je wilt daardoor)en ik moet een tuturial van php hebben want ik ken dat zelf niet
Offline Erwt - 11/10/2004 20:51
Avatar van Erwt PHP beginner Ik wil je wel op msn toevoegen alleen dat doet het momenteel hier niet! En hoezo heb je voor je site een tutorial nodig, ik snap niet helemaal, maar als je bdoeld dat als je een tutorial geeft en dan admin word, is een beetje raar! want dan geef je een tutorial en verder kan je niets!
Offline Zerato - 11/10/2004 20:52
Avatar van Zerato Onbekend neej dat bedoel ik niet maar wat is jouwn msn dan voeg ik je wel toe of doe jij het(mark4feyenoord@hotmail.com)
Offline Erwt - 11/10/2004 21:03
Avatar van Erwt PHP beginner Ik kan er nu niet opkomen, iets met msn omstandigheden! egt vaag gebruik 7.0 béta NL!
Offline Zerato - 11/10/2004 21:05
Avatar van Zerato Onbekend ik gebruik 6.2 maar dan staat dit er dit is echt iets voor sitemasters:

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
:) :!:
Offline Erwt - 11/10/2004 21:22
Avatar van Erwt PHP beginner klopt heb ik ook, ik denk dat iedereen dit heeft... ze zijn ermee bezig! anders help ik je morgen (stuur mailtje naar mij anders vergeet ik het)
Offline Zerato - 11/10/2004 21:23
Avatar van Zerato Onbekend mag ik je email adres dan?
Offline Thomas - 11/10/2004 21:55 (laatste wijziging 11/10/2004 21:55)
Avatar van Thomas Moderator Dear God... klik op zijn link of op zijn nickname, dan krijg je een profiel voor je snufferd...

Echt...

Maar goed, als er meer mensen zoals jij hier rondlopen zal iedereen wel 2x nadenken voordat ze hun e-mail adres plaatsen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.28s