Hey mensen ik heb een nieuwe laptop gekocht via dell ik heb hem nu ontvangen en heb hem natuurlijk meteen uitgeprobeerd en toe verbaasde me dat het scherm zo wazig was daarom dat ik deze vraag tis pas een nieuwe laptop en het beeld is zo heel wazig en beweegt de hele tijd alles is ook paars als ik naar menu ga en als ik een andere afbeelding als achtergrond erop zet trekt die helemaal uit en flipt die pc bijna:S plss help me
eerst effe kijken wat voor een graphische kaart erin zit, dan ga je naar de website van de fabrikant, die heeft normaal drivers van zijn producten op de website staan. downloaden en gewoon installeren (zal wel een normale installatie file zijn)
Omdat het een Dell is neem ik aan dat er een serienummer op je laptop zit, ga gewoon ff naar de Dell site een zoek de laptop met dat serie nummer op en kijk dan bij specificaties wat voor kaart erin zit.
@brechtjeu
Niet als je windows nog niet weet wat voor kaart erin zit,
Daar zijn drivers voor:p.
Maar als er al drivers zijn geinstaleerd maar die gewoon niet goed werken kan je natuurlijk wel bij apparaatbeheer kijken.
je ziet het ook zo --> rechtsklik bureaublad - Opties - Tabblad settings en dan staat het onder Display. Maar je kan dit probleem prima aanleveren bij Dell dan word hij opgehaald. Voor als het niet wil lukken.... Het is tenslotte een nieuwe laptop........