login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Jongeren mt Problemen

Offline Kr4nKz1n - 22/09/2005 20:36
Avatar van Kr4nKz1nOnbekend Ik heb een e-mail gestuurd naar een aantal omroepen. Deze e-mail post ik hier ook.
Indien je iets belachelijk vindt, graag niet reageren. Het is tevens niet de bedoeling om zoveel mogelijk leden te behalen.
Citaat:
Goede avond.
Als eerste stel ik me even voor, ik ben Dennis Mertens, ben 17 jaar en woon in Deventer. Zit in het eerste jaar van het MBO ICT.

Een half jaar geleden zat ik te denken om een nieuwe website te maken, ik wist echter nog niet waarover. Ik vind dat er veel te weinig aan wordt geschonken aan jongeren die een probleem hebben. Dus bedacht ik samen met 3 vrienden van mij, om een website te maken met als doel jongeren te helpen.

Ons project heet YoungProbz, daarin staat eigenlijk Jongeren en Problemen. We hebben aan veel mensen gevraagd wat voor `n naam hun geschikt vonden en uit eindelijk kwamen we hierop.

Zoals ik al zei is ons doel om jongeren te helpen. We willen een website opzetten waar jongeren hun vragen en/of problemen kwijt kunnen. Maar een website waar jongeren alleen maar vragen en/of problemen kwijt kunnen is natuurlijk niet leuk. Daarnaast komt een leuke website. Met o.a. een profielen systeem, hierop kunnen leden naar elkaar berichten sturen of prive berichten. Ze kunnen op elkaars profiel stemmen en zelf een foto album samen stellen. Ook komt er een forum, waar ze gezellig met elkaar over leuke maar misschien ook over minder leuke dingen praten.

De website is nu nog in opmaak en zal 1 Januari 2006 om 12 uur `s middags, online komen.

Omdat het een website is met een goed doel, vragen wij u, om ons te steunen. We vragen u om voor ons reclame te maken. Door middel van een link of nieuws bericht of iets dergelijks.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

m.v.g
Dennis Mertens

Oprichters:
Geert Jaminon
Jeroen Dekkers
Robin Scheurwater

Indien u andere hiervan wilt melden kunt u de volgende pagina geven:
http://www.youngprobz.nl/yp.php

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Tuinstoel - 22/09/2005 20:41
Avatar van Tuinstoel PHP expert Sorry maar klinkt een beetje om leden binnen te lokken, aka commerciële shitzooi, ik weet niet hoe anderen hier over denken maar van mij magdit topic ook weg gezien het feit dat het over een site gaat die pas 1 januari 2006 online gaat.
Offline vinTage - 22/09/2005 20:43
Avatar van vinTage Nieuw lid idd, nonsens.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s