deze vraag heb ik ook op sitedeals gepost maar daar komen bijna geen reacties, dus vraag ik het ook ff hier.
hoeveel euro denken jullie dat http://www.shadow-software.com waard is, de hosting werkt tot eind september 2005 en je hebt 50000 mb datalimiet en 1000 mb schijfruimte. er komen over de 1000 unieke bezoekers per dag.
asl je die alert in het begin weghaalt is het alweer wat beter. maar ik denk dat je toch het meeste geld krijgt voor die hosting maar bij wie is dit eigenlijk gehost?
omgh, nooit een warez site gezien?? www.katz.ws www.phazeddl.com www.satanwarez.com en ga zo maar door, er zijn duizenden van dit soort sites, sommigen 50 duizend bezoekers per dag.
Nu even eerlijk . De layout vind ik dat het beter kan... Maar inhoud is zo te zien wel goed... Ik weet niet of je nou echt 1000 gasten per dag krijgt, want dat lijkt mij niet egt zoo realistisch maar als je het zegt dan zou het wel zo zijn denk ik....
nou ja kijk, wat ik denk is dus:
hij moet simpel blijven, het is een warez site, ze zijn er om de downloads te vinden, neit om het design te bewonderen,
netzoals bij www.counter-strike.nl, simpele layout, heel simpel,
maar meer heb je ook niet nodig, want je wilt gewoon snel en overzichtelijk het nieuws kunnen lezen
dat is nou wat ik een beetje jammer vind van sitemasters, te mooi, word het sneller onoverzichtelijk
en de site heeft nu wel veel meer dan 1000 bezoekers per dag, en hij bestaat pas een paar weken 0_o
Onbekend - 12/10/2004 08:11
Verbannen
Nu even eerlijk . De layout vind ik dat het beter kan... Maar inhoud is zo te zien wel goed... Ik weet niet of je nou echt 1000 gasten per dag krijgt, want dat lijkt mij niet egt zoo realistisch maar als je het zegt dan zou het wel zo zijn denk ik....
ben je debiel ofzo,\er staan toch stats op de site
Kom op zeg, we gaan elkaar niet proberen kapot te maken met woorden! Schelden mag niet, maar wat ShadoHawk zegt, is wel heel erg! ShadowHawk, je had waarschijnlijk andere reacties verwacht. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Maar kom op, verbeter de lay-out en probeer het opnieuw!
Onbekend - 12/10/2004 12:09
Verbannen
nee, ik ben niet teleurgesteld, lay out is in orde, ik ben tevreden zoals hij is...
metalhead wil je mijn adres?? dan gaan wie zien aan welke zijde er klappen gaan vallen.
Ruike ik een bannetje?:s ik snap niet hoe je nou ruzie kan krijgen op een webmasterssite... als je niet tegen kritiek kan, best, kom dan niet. en wat jij zegt, dat is gewoon te erg. DOE HEM IN DE BAN! PLEASE!:\
vergeet niet oma's en opa's of vrienden kennissen etc die overleden zijn aan kanker.. Ik ben vel tegen schelden met kanker, op school, op het voetbalveld en ook hier! ik gebruik niet vaak geweld, maar nu voel ik een neiging opkomen hor:s
shadowhawk ik vind je maar een sneu mannetje, en ik denk de rest van deze hele site ook dus ga lekker naar een andere webmasters site, want ik denk niet dat je hier nog geholpen word ;)
jonge gaat er niet om hoe lang je hier bent, of hoe vaak je geholpen bent... (je kan ook gewoon stellen dat ik minder hulp nodig hebt )
maar het gaat er om hoe je je gedraagd, en zo als jij je nu gedraagd is wel heel erg verkeerd.
een beetje iedereen uitschelden die jou aanspreekt op je gedrach.... en hoe weet jij nou dat ik gay ben??? oow en op sitemasters V1 liep ik ook al heel lang rond dusjah, ik zie jou probleem even niet