Ik heb een server op ET,Nu heb ik alleen een hele vervelende router/modem.Hij verandert bij het opstarten telkens mijn ip-adres.
No-îp.org enz. werkt niet bij poort 27960 voor een server.Kan ik instellen dat dit nooit meer verandert?
Ik kan op mn router instellen of ik dynamic ip wil.. Ik zou als ik jouw was de handleiding van je router doorspitten/nieuwe kopen/contact opnemen met de producent
Dit kan enkel als je provider statische IP's ondersteunt.. in NL is dit meestal zo, in België is de enige die het doet RealDSL bij mijn weten, Skynet, Scarlet,... hebben allemaal dynamische IP's.
lol me router staat 24/7 aan en me modem, nog nooit gehoord dat die door brand. (lekkere kwaliteit)
Als je 1 van Sweex koopt heb je een helewebsite met allerlei shit waar je allerlei shit kan instellen. Ik vind het opzich echt makkelijk want heb het zelf ook.
inderdaad een modem zou je normaal gewoon aan kunnen laten staan.
De voedingf zou dan NIET mogen doorbranden.
Als ik jou was zou ik mee terug gaan want dan voldoet hij wss niet aan de fabriekseisen.
Lol,Mijn modem staat ALTIJD aan.Maar ik kan idderdaad een dynamic ip instellen.Efkes zoeken
Edit:
Als ik mijn router instel moet ik kiezen tussen:
-Dynamic IP Address Choose this option to obtain a IP address automatically from your ISP.
-Static IP Address Choose this option to set static IP information provided to you by your ISP.
-PPPoE/PPPoA Choose this option if your ISP uses PPPoE/PPPoA. (For most DSL users)
-Bridge Mode Choose this option if your ISP uses Bridge Mode.
EDIT 2: Als ik dan dynamic ip adress kies moet ik nog deze gegevens invullen:
Dynamic IP
Connection Type (kiezen uit) 1483 Bridged IP LLC OF 1483 Bridged IP VC-Mux
Cloned 0:0:0:0:0:0 (hier moet ik iets invullen)MAC Address
NAT (kiezen uit) Disabled Enabled
ATM
Service Category (kiezen uit) UBR CBR VBR
PCR ???kbps
SCR ???kbps
Raar,Ik gebruikte al eerder cmd en dan kreeg ik een witte tekst in het scherm.Nu krijg ik niets en kan ik niets intyppen.Als ik dit wil doe krijg ik een foutmelding.
EDIT:Ik krijg iets van het 16-bits msdos systeem.Een ongeldige instructie.Maar normaal moet ik toch c:/... krijgen enz,Maar zelf dat krijg ik niet.
EDIT2:Hij zet er ook automatisch .com na.Is dit normaal?