login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

boek

Offline biertie - 10/10/2004 18:25
Avatar van biertieOnbekend euhm, ik wil een php boek kopen!
maar welk een is er eigenlijk het beste voor de niet super n00b, maar toch wel nog een beetje n00b 
ik dacht wel dat we het er al over gehad hadden, maar ik vind gewoont dat topic niet meer terug 
dus kan ook zijn dak aant zeveren ben 

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline SickBoy - 10/10/2004 18:26 (laatste wijziging 10/10/2004 18:27)
Avatar van SickBoy MySQL beginner php het complete handboek voor als je al wat kent
php 4/5 zonder stress als je enkel echo kent :]

dit laatste (4 dan wel) heeft mij veel geholpen bij php en mysql
Offline DrDono - 10/10/2004 18:32
Avatar van DrDono HTML beginner kijk ook eens bij de boeken op de site
Offline biertie - 10/10/2004 18:34
Avatar van biertie Onbekend daar staat niet bij welke het beste is 
dus ik dach, mss eventjes comentaar vragen van mensen die die boeken al gelezen hebben 
Offline webstab - 10/10/2004 18:37
Avatar van webstab PHP ver gevorderde ik heb php zonder stress gelezen.
Was wel handig,maar ik heb gewoon het meeste geleerd door scripts proberen te begrijpen
Offline Drieske - 10/10/2004 18:44
Avatar van Drieske Lid Meestal helpt boeken lezen niet zoveel. Ik heb zelf PHP 4 ZONDER stress gelezen en toch heeft het mij niet zoveel geleerd. Nog altijd het meeste waarmee je bij leert is tutorials en scripts aanpassen...

Greetz
Offline Christiaan - 10/10/2004 20:04
Avatar van Christiaan Lid Ik sluit mij aan bij PHP4 zonder stress; in begrijpelijk NL wordt je de basis van het php uitgelegd (o.a. door een eigen gastenboek te scripten + een contactforumiler) + een stukje MySql, waarin de meest gebruikte waarden uitgelegd worden. Ik gebruik het vooral als naslagwerk
Offline DrDono - 10/10/2004 20:19
Avatar van DrDono HTML beginner ik leer jezelf makkelijk php gelezen, en nu aan wat andere bezig,
het is wel goed om te beginnen, al wordt er niet altijd even netjes gewerkt met sommige zaken....
Offline b4nkr0bz0r - 10/10/2004 20:36
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde heb een boek gekocht en achteraf...ben ik nog niks wijzer geworden
wat je wel moet doen :
scriptjes NAMAKEN, tutorials lezen, functies bekijken.
Offline BigBug - 10/10/2004 20:43
Avatar van BigBug PHP expert Meestal helpt boeken lezen niet zoveel. Ik heb zelf PHP 4 ZONDER stress gelezen en toch heeft het mij niet zoveel geleerd. Nog altijd het meeste waarmee je bij leert is tutorials en scripts aanpassen...

Uhm, je moet het niet lezen, maar aan de hand ervan oefenen...

Offline biertie - 10/10/2004 21:53 (laatste wijziging 10/10/2004 21:55)
Avatar van biertie Onbekend dat was ik ook van plan hoor 
Citaat:
[offtopic]
mijn leraar zij ooit: mijnen hond kan ook naar dienen boek kijken, ge moet vb maken (ging over fysica )
[/offtopic]

[offtopic]
zou het niet handig zijn als je je eigen berichten kunt verwijderen 
want ik had per ongeluk op enter gedrukt, en jah, je ziet bij mijn vorige bericht wel iets heel interessant 
[/offtopic]
Offline Thomas - 10/10/2004 22:17
Avatar van Thomas Moderator "zou het niet handig zijn als je je eigen berichten kunt verwijderen"

Als je in de eerste plaats niets te zeggen had, zou je natuurlijk ook gewoon geen reactie kunnen plaatsen ?
Offline biertie - 11/10/2004 07:18
Avatar van biertie Onbekend ik had per ongeluk op enter gedrukt, en tjah, hij verstuurde het bericht 
Offline Dennisvb - 11/10/2004 08:35
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde wanneer je op enter druk gebeurt er niets, je moet emt de muis op 'bericht plaatsen' klikken 
Je deed het dus niet per ongeluk
Offline Metalhead - 11/10/2004 08:59
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Als je de focus op het bericht plaatsen-knopje hebt, verstuurt hij het bericht wel...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.204s