login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

p2p software

Offline MonkeyNuts - 11/09/2005 19:23
Avatar van MonkeyNutsLid beste leden van sitemasters,

velen van jullie hebben al peer 2 peer software gebruikt, snellere en tragere versies, betaalbare of gratise versies.
nu vraag ik van jullie wat is het beste qwa grote, snelheid, en betrouwbaarheid.

MVG
den dikke

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lasdesigner - 11/09/2005 19:25
Avatar van lasdesigner PHP beginner BEARSHARE!!!
Die is echt heel goed, je kan er van alles op downloaden en heel snel.. Zelfs films gaan heel goed!

Het is geheel gratis, maar heel goed!
Offline Martijn1989 - 11/09/2005 19:26
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik gebruik :

Emule -> Moet ik ff testen, maar het gaat allemaal niet so snel
Warez -> super!!!
Offline vinTage - 11/09/2005 19:27
Avatar van vinTage Nieuw lid Dwing gewoon je buurman om te downen wat je wilt hebben.
Zo heb je ook nooit geen gedonder over datalimieten, en smallband.

Ik zelf heb een tijdje limewire geprobeert, maar op de een of andere manier had ik kei veel troubles met dat prog, toen overgestapt op de doodordinaire kazaa lite, en dat marcheert prima tot zover.

p.s. (alleen maar onschuldige txt bestandjes downloaden hoor, vooral geen software etc -)
Offline Maarten - 11/09/2005 19:31
Avatar van Maarten Erelid Ik gebruik giFT, met Apollon:

Citaat:
Apollon uses the giFT core to connect to various networks, including OpenFT, Gnutella, FastTrack

OpenFT is the homegrown giFT network, Gnutella is the network used by BearShare, LimeWire and others and FastTrack is the popular network used by KaZaA.

Maaaaar dat werkt niet op Windows Dus neem gewoon van ieder netwerk een prog voor Windows 
Offline nathanael - 11/09/2005 22:29
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
Bearshare ---> snelste die ik ooit heb getest  

(heb KaZaa (& lite), Emule, Gnutella, Warez, En nog eentje, maar daar ben ik de naam vankwijt, gehad.)
Offline Ontani - 11/09/2005 22:43
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Bearshare, geldt ook voor mij, de snelste die ik ken, meeste sources, overzichtelijk, gebruik van tabbladen, uitschakelen van delen zonder moeite. Enkel de vraag bij het afsluiten of je wilt minimaliseren en delen inschakelen of afsluiten (enkel bij de gratis versie)

Bearshare zoekt op de netwerken van , Kazaa, emule, gnutella en nog andere maar minder onbekende
Offline Schokkie - 11/09/2005 22:51
Avatar van Schokkie Nieuw lid BEARSHARE!!! is toch niet gratis ?
of heb ik niet goed gekeken ?

Johan
Offline Ontani - 11/09/2005 23:30
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
http://download.bearshare.com/BSINSTALLNL.exe

dies normaal gratis: staat wel bij:

GRATIS Adware versie

bij mij zat er een weatherchannel proggie bij, da heb ik na de install gewoon weer verwijderd
Offline TFOL - 11/09/2005 23:38
Avatar van TFOL PHP beginner Ik gebruik LimeWire... ik heb nergens problemen mee... iig veel beter dan kazaa. BearShare heb ik nog nooit getest.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s