login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Delen van printer

Offline finduilas - 11/09/2005 11:42
Avatar van finduilasPHP gevorderde Hallo,

Thuis hebben we 4 computers.Allemaal aangesloten op een draadloze internetverbinding.Nu zou ik graag weten hoe we allevier kunnen afdrukken op 1 printer aangesloten aan 1 computer.Hoe moet dit?

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 11/09/2005 11:46
Avatar van vinTage Nieuw lid Op de pc met DIE printer, open je het configuratiescherm.
Dan klik je op "Printers en faxapparaten"
Dan selecteer je de printer die je wilt gebruiken voor iedereen, en doe rechtermuisknop.
Klik dan op tabblad "delen" en doe daar de dingen die je wilt doen.

Bij de andere 3 pc's stel je "die" printer in als "standaart" printer.
Offline lasdesigner - 11/09/2005 11:48
Avatar van lasdesigner PHP beginner en hoe doe je dan 'draadloos' printen of kan dat niet?
Offline gothmog - 11/09/2005 12:09 (laatste wijziging 11/09/2005 12:11)
Avatar van gothmog Lid met een of andere usb stick die ik ergens in de Kijk had gelezen kan dat...
dan kun je draadloos printen...
maar als ie op de server is aangesloten, die aan staat...
kan dat

edit: deze bijv. http://www.dlink.com/products/?model=DBT-120
Offline finduilas - 11/09/2005 12:18
Avatar van finduilas PHP gevorderde Ik moet nog Netwerk laten draaien.Maar waar doe ik dit?
Offline vinTage - 11/09/2005 12:22 (laatste wijziging 11/09/2005 12:25)
Citaat:
Ik moet nog Netwerk laten draaien.Maar waar doe ik dit?

Waar slaat je eerste vraag dan op ??

Maargoed, open je "start menu", en dan aan de rechterkant bovenin zie je zoiets staan van "mijn netwerk locaties"
Open dat, en dan kan je aan de linkerkant "Een thuis netwerk of een klein bedrijfs netwerk instellen"

Begin daar eens mee.
Offline Maarten - 11/09/2005 12:24
Avatar van Maarten Erelid Je moet gewoon zorgen dat alle computers in eenzelfde werkgroep zitten, bv. "THUIS" oid... en als dan zoals vinTage zegt die printer gedeeld is kan je op de andere pc's via de netwerklocaties op "zoeken naar computers in werkgroepen" de pc vinden waar die printer aan hangt. En dan zal je daar als het goed is die printer zien staan, en kan je gewoon printen.
Offline finduilas - 11/09/2005 12:25
Avatar van finduilas PHP gevorderde Laat maar,Ik had vergeten een netwerkdiskette te maken 
Offline Gerard - 11/09/2005 16:09
Avatar van Gerard Ouwe rakker heb je ook helemaal niet nodig, ik weet niet wat je allemaal aan het doet bent maar je vraagstelling is onduidelijk.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s