login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Slomer internet na veranderingen bij netwerkinstellingen?

Offline Warhol - 10/09/2005 20:23
Avatar van WarholLid Hoi, ik heb vandaag bij netwerkverbindingen 2 drivers voor netwerken geinstalleerd omdat ik dacht dat dat nodig was voor mijn netwerk. Maar volgens mij heeft dat invloed gehad op mijn internet. Als ik nu een URL intyp moet hij de server van de desbetreffende site opzoeken, nu moet dat altijd wel maar het duurt bij mij extreem lang (15 sec) terwijl ik daar eerst nooit wat van merkte.
Kan iemand mij zeggen of slomer internet op deze manier veroorzaakt kan zijn door mijn wijzigingen bij de netwerkverbindingen, of heeft het daar niks mee te maken?
In dat geval, hoe los ik het dan op, want zo traag internet ben ik niet gewend, het zou het gewoon normaal moeten doen..
alvast bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 10/09/2005 23:00
Avatar van marten Beheerder Heb je voor dezelfde netwerkkaart een nieuwe driver geinstalleerd?

Zo ja is het wel de nieuwste?????
Zo nee zoek de nieuwste drivers op dan zou het probleem klaar weg moeten zijn
Offline Keith - 11/09/2005 03:10
Avatar van Keith Grafische gevorderde Zit je via de netwerk kaart op internet of heb je zelf een verbinding? Als je zelf een verbinding hebt lijkt het me onwaarschijlijk dat het aan je netwerkkaart drivers licht..
Offline Warhol - 11/09/2005 12:32
Avatar van Warhol Lid Ik zit via mijn netwerkkaart op internet. Dus het ligt dus aan de netwerkkaart drivers? Hoe los ik dit op?
Het is zo irritant... 
Offline leendert - 11/09/2005 12:39
Avatar van leendert HTML beginner Nee dit ligt niet aan je netwerkkaart ( drivers ).

Dit ligt gewoon aan je provider.
Offline Warhol - 11/09/2005 12:55 (laatste wijziging 11/09/2005 18:22)
Avatar van Warhol Lid Hoe kan dat zo ineens? Nooit problemen mee gehad, gebruik het zo al een jaar. En nu, nadat ik met de drivers het zitten klooien staat er steeds als ik een nieuwe URL intyp b.v. sever www.sitemasters.be opzoeken. Op de site gaat alles gewoon vlot.
Afbeeldingen laden doet hij ook langer over.
Dit is toch zeer vreemd?
Kan iemand alsjeblieft helpen?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s