login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Poll beginnen

Offline Partygast - 05/09/2005 21:22
Avatar van PartygastLid Ik heb even een vraag... ik wil op een .tk site alleen een poll zetten waar mensen kunnen stemmen over een onderwerp. hoe kan ik dit het beste doen? zijn daar programma's voor? Ben een rookie met site's maken.. alvast heel erg bedankt!!

12 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 05/09/2005 21:25 (laatste wijziging 05/09/2005 21:26)
Avatar van vinTage Nieuw lid Zoek een host die php/mysql ondersteund.
Download hier een poll naar keuze.
Pas alles in die poll aan naar jou wensen.
Upload alles naar de host (die met php/mysql.
Maak een .tk account aan.
klaar
Offline Partygast - 05/09/2005 21:27
Avatar van Partygast Lid ehm jah.. srry maar heb niet veel verstand van een internet site's maken.. wat is een host..? kan ik niet gewoon als ik een .tk site aanvraag daar die poll op zetten?
Offline BigBug - 06/09/2005 10:03 (laatste wijziging 06/09/2005 10:04)
Avatar van BigBug PHP expert TK is een rederict... deze linkt dus door naar een host. Een host is een computer waarop je website's kunt zetten en die dan via het www te bezoeken zijn.. Je TK adres moet dan dus doorlinken naar die server
Offline marten - 06/09/2005 10:29
Avatar van marten Beheerder Waarschijnlijk heb je van je internet provider een ruimte gekregen voor een website. Meestal is dit zonder mysql enzo.

Dan zul je een hostingsbedrijf moeten zoeken
Ik zit bv bij www.yourhosting.com
Offline nathanael - 06/09/2005 14:48
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
@marten dit is helemaal niet van toepassing, je kunt gewoon gratis polls op je website dumpen.

zie: www.pollhost.com
Offline Partygast - 06/09/2005 19:17 (laatste wijziging 06/09/2005 19:21)
Avatar van Partygast Lid Ik heb idd van mijn server un opslagruimte ofzoiets van @home...

dar heb ik de .tk site naar verwezen.. maar als je naar de site gaat dan kom je in de directory.... hoe kan ik hier nu een site van maken??

http://www.eenvraagvoorpartypeople.tk

dat is de site.. zoals je ziet kom je op niks uit.. hoe kan ik hier nu een poll zeten en een forum?? voor evt reacties..??

ik ben jullie heel erg dankbaar voor de oplossing!!!!
Offline Brycer - 06/09/2005 19:21
Avatar van Brycer HTML interesse Je kunt die pop-up trouwens uitzetten van www.dot.tk niemand doet et...

Maar je moet je ftp-gegevens opvragen (of opzoeken) en dan via een ftp-programma je php-pagina's op de host zetten.
Offline Partygast - 06/09/2005 19:56
Avatar van Partygast Lid hoe doe ik dat...??
Offline nathanael - 06/09/2005 21:32 (laatste wijziging 06/09/2005 21:37)
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
je moet wel een index.html/index.htm/index.php plaatsen in de root...

Edit: OF je moet je redirect naar een andere adres doorverwijzen: /guestbook.html bijvoorbeeld

Edit2: Bekijk dit eens: http://help.home.nl/websitesmaken heb het ff voor je opgezocht 
Offline RickyB - 06/09/2005 21:34
Avatar van RickyB Onbekend je hebt hosting van @home?? die zal waarschijnlijk geen php ondersteunen.. als die dat niet doet, kan je je ook gratis registreren bij http://www.funpic.org .

als je je reclame uit wilt zetten bij dot.tk dan moet je eerst ff inloggen en dan staat er ergens in het menu een link waar je op moet klikken, dan continue en dan kan je het uit zetten , maar dan moet je nog ff zoeken.
Offline Partygast - 06/09/2005 23:16 (laatste wijziging 07/09/2005 19:39)
Avatar van Partygast Lid ik heb de site gemaakt met un soort formulier voor intevullen.. als ik zie hoeveel werk dit invullen is doet niemand dat... kan ik neit gewoon een poll ergense afhalen en met kladblok op de site zetten?

ik wil dus een gewone poll waar je je mening in aanklikt en daarna zien wat het totaal is wat andere mensen aangeklikt hebben..
Offline CrazyJes - 07/09/2005 20:10
Avatar van CrazyJes HTML interesse Probeer www.bravenet.com eens. Hier kun je eenvoudigs polls aanmaken.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.22s