login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

PHP Leren

Offline silence - 05/09/2005 20:23
Avatar van silenceLid Ik vroeg me af of je gewoon met tutorials PHP kon leren ben er nu mee bezig met een e-book.
Is het leren van een taal niet gemakelijker als je er lessen van krijgt of niet ?

Greetz

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 05/09/2005 20:25
Avatar van BigBug PHP expert Ik geef zelf voorkeur aan een boek, maar met tutorials moet het ook kunnen.. Ik denk dat je daar wel langer over doet omdat sommige dingen niet helemaal duidelijk kunnen zijn.
Offline gijs - 05/09/2005 21:46 (laatste wijziging 05/09/2005 21:46)
Avatar van gijs HTML beginner Ik heb alles geleerd door de tutorials hier van sitemasters en door heel veel zelf te proberen en zelf uit te vinden.
Offline Frederic - 05/09/2005 21:48
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Mijn tactiek was/is: veel scripts bekijken, bewerken en je merkt meteen hoe alles werkt... En natuurlijk: vragen stellen als je iets niet weet (na het eventjes bij Google te hebben ingetikt, niet dat je zo'n stomme headers allready sent fout in vraag stelt ), want waarvoor dient dit forum anders? 
Offline Fenrir - 05/09/2005 22:01
Avatar van Fenrir PHP expert Ik heb het geleerd door tutorials op w3schools.com. Daar leer je heel snel praktisch-php.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s