login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Site vd maand

Offline kurtje21 - 04/09/2005 14:19 (laatste wijziging 04/09/2005 14:19)
Avatar van kurtje21Nieuw lid Hoi ben een tijdje geleden zelf een site begonnen aan de hand van tutorials op deze site. Nu ben ik geselecteerd bij site vd maand.
Hopelijk willen jullie heel even voor me stemmen. Dan ken je doen op volgende link http://www.belgiumsoccer.be/news/news/148 en dan kiezen voor de voorlaatste users.skynet.be vsw. Alvast heel erg bedankt.

En dan heb ik nog een vraagje. Als je kleine foto's plaats en men klikt daarop dan open die in een nieuw scherm. Hoe kun je ervoor zorgen dat dat nieuw scherm een gemaximaliseerd scherm is als dat al gaat?

Grtz

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline finduilas - 04/09/2005 14:24
Avatar van finduilas PHP gevorderde Gebruik dit scriptje:
  1. <html>
  2. <head>
  3. <SCRIPT Language='JavaScript'>
  4. function winopen()
  5. {msg=open("","NewWindow","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=yes,width=400,height=400");
  6. msg.location = "banner.html"}
  7. <!-- veranderhierboven de naam banner.html voor het bestand dat U wilt laten openen -->
  8. <!-- tevens kunt U de grootte en de breedte en de weergave ( welke balken , yes or no ) aanpassen -->
  9. </SCRIPT>
  10. </head>
  11.  
  12. <body>
  13. <p align="center">
  14. <a href=""winopen(); return true;">link</a>
  15. </body>
  16. </html>

Kun je je width enz aanpassen.
Offline kurtje21 - 04/09/2005 14:28
Avatar van kurtje21 Nieuw lid Dank u Mathias da is handig.
Offline cracker - 04/09/2005 14:40
Avatar van cracker Onbekend De bedoeling is niet dat je gewoon iedereen vraagt een bepaalde site aan te klikken maar dat ze er ook de beste uitkiezen.
Daarom heb ik niet op uw site gestemd maar op die "v-bal".
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s