Ligt het aan mij of ben ik de enigste die gisteren niet op de site kon komen? Ik had eigenlijk wel verwacht dat er vandaag een nieuwsbericht op de site stond met informatie over de downtime. Ik ben namelijk wel benieuwd wat de oorzaak was.:D
Problemen met de DNS heeft Vintage mij gezegd, iets met dat het domein in quarantaine stond... Mjah, ze zijn ermee bezig, maar zolang ze niks weten gaan ze ook geen nuttige info kunnen stoppen in een nieuwsbericht, daarom geen bericht
Door een fout van de domein registar is het domein voor onbekende reden in quarantaine gepast. Thijma zoekt nu uit waarom dit is gebeurt (op grond van .. ?) en zal ons nog iets laten weten. Wij weten dus zelf nog niet eens hoe dit is kunnen gebeuren.
Dit is in ieder geval erg slecht voor de reputatie van Sitemasters..
Zal toch wel meevallen? Er zijn ook dingen die je niet aan ziet komen, die je dus niet kan voorkomen, trouwens als je een echte SiMa poster bent kijk je na een dag weer, en daarna weer ;)
FangorN is een admin hier op sitemasters, en volgens mij een van de meest gerespecteerde leden die op de site aanwezig is. Hij weet op bijna alles een antwoord en is altijd bereid voor een nuttige discussie (geen muizenvallen oid). Een extra FangorN zou niet slecht zijn en zowiezo het niveau verhogen ipv een extra [spam-lid] want dit zou gewoon het niveau verlagen met massa's spam.