login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

excuses en uitleg | Pagina 2

35 antwoorden

Gesponsorde links
Offline delta_004 - 03/09/2005 09:45
Avatar van delta_004 Onbekend boeie.
Hij probeert het wel.
En dat is knap.
Je moet die kindere juist helpe zodat je ze iets kan lere!
Offline burdy92 - 03/09/2005 12:32
Avatar van burdy92 HTML interesse Ik vind gwn dat hij nog een kans moet krijgen!
want hij kan wel goed met die 3d proggie's overweg als ik dat zo zie.. behalve dan die kawasaki ofzo maar verder zegt hij dat het echt is en daar geloof ik hem in dus ik let er niet zoveel op hoor.
Offline Maarten - 03/09/2005 12:35
Avatar van Maarten Erelid @Keith:

het is gewoon enorm irritant en tegelijk nog beschamend ook om te zien dat de helft van België en Nederland er nog niet in slaagt om een deftige zin te bouwen.. moest iedereen nu eens gewoon zijn probleem kunnen uitleggen in een normale zin die voor iedereen verstaanbaar is zou je mij niet horen, maar dat lijkt nog steeds een probleem te zijn voor de meeste...
Offline vinTage - 03/09/2005 12:37 (laatste wijziging 03/09/2005 12:38)
Avatar van vinTage Nieuw lid Hij zegt zoveel......
Hij zegt ook dat het door die PDD-nos komt, en iemand anders replyde daarop dat die ook PDD-nos had, en dat leugens vertellen geen donder daarmee te maken heeft, door dat reply ben ik even snel gaan rondzoeken (ik was toch bored) en op http://www.pdd-nos.nl/contents/dirfam.html is er geen donder over te vinden wat daar maar op lijkt...
Ik geloof van de rest van zijn posts ook al niks meer, want zelfs met dat topic hier waarin hij zn excuus aan wil bieden verteld hij nog steeds onzin.
Dan hebben we het nog niet eens gehad over zn stoere msn verhalen.
Offline Maarten - 03/09/2005 12:55 (laatste wijziging 03/09/2005 12:55)
Avatar van Maarten Erelid Ik heb ook even zitten rondzoeken eergisteren, en heb vandaag antwoord gekregen op een mailtje van eoa mens die haar daar mee bezighoudt...

Citaat:
Hallo Maarten,

Volgens mij heeft dit niet veel met PDD-NOS te maken. Ik heb al verscheidene bronnen geraadpleegd hierover, dus ik kan zo een pak symptomen opsommen, maar op deze ben ik nog nooit gebotst.

Het is echter wel zo dat door PDD-NOS bepaalde mensen het verschil tussen fictie en werkelijkheid niet goed kunnen onderscheiden. Het is dus mogelijk dat de persoon in kwestie zo hard wou dat het zijn/haar creatie was dat hij/zij dit op den duur als werkelijkheid aanzag.

Als er nog vragen zijn, mag je ze gerust mailen, of stellen op ons forum/chatbox.

Groetjes,
Rachel

-- Origineel bericht --
// FF heades eruitgelaten 

Beste,

ik heb op uw site wat meer informatie over PDD-NOS gezocht. Een bepaald persoon X beweerde namelijk hard dat hij/zij een bepaald werk zelf gemaakt had. Achteraf is gebleken dat het hier over een regelrechte kopie van een bestaand werk ging. De uitleg van die persoon achteraf was: "Ik heb PDD-NOS en daardoor verdraai ik de waarheid wel eens.".

Is dit ook een kenmerk van PDD-NOS?

Mvg,
Maarten Ureel
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s