Erelid |
|
Ik heb ook even zitten rondzoeken eergisteren, en heb vandaag antwoord gekregen op een mailtje van eoa mens die haar daar mee bezighoudt...
Citaat: Hallo Maarten,
Volgens mij heeft dit niet veel met PDD-NOS te maken. Ik heb al verscheidene bronnen geraadpleegd hierover, dus ik kan zo een pak symptomen opsommen, maar op deze ben ik nog nooit gebotst.
Het is echter wel zo dat door PDD-NOS bepaalde mensen het verschil tussen fictie en werkelijkheid niet goed kunnen onderscheiden. Het is dus mogelijk dat de persoon in kwestie zo hard wou dat het zijn/haar creatie was dat hij/zij dit op den duur als werkelijkheid aanzag.
Als er nog vragen zijn, mag je ze gerust mailen, of stellen op ons forum/chatbox.
Groetjes,
Rachel
-- Origineel bericht --
// FF heades eruitgelatenÂ
Beste,
ik heb op uw site wat meer informatie over PDD-NOS gezocht. Een bepaald persoon X beweerde namelijk hard dat hij/zij een bepaald werk zelf gemaakt had. Achteraf is gebleken dat het hier over een regelrechte kopie van een bestaand werk ging. De uitleg van die persoon achteraf was: "Ik heb PDD-NOS en daardoor verdraai ik de waarheid wel eens.".
Is dit ook een kenmerk van PDD-NOS?
Mvg,
Maarten Ureel |