ik wil mijn excuses beginnen met de nadruk op dat ik niet zielig wil gevonden worden.
en dat ook niet probeer te doen dus lees plz!
mijn voorgaande moddelen op de kawasaki na zijn door mij zelf gemaakt.
en ik weet door die kawasaki heb ik mijn reputatie verpest.
deels is dit wel mijn eigen stomme kschuld maar ook deels de handicap waarmee ik ben geboren ben.
ik ben licht autistisch en ik heb pdd-nos waardoor ik de waarheid nogal veel verdraai.
dus ik wil mijn excuses aanbieden en vragen of ik een 2de kans zou mogen hebben.
tibs ook tegen jou mijn excuses dat ik zo uitviel tegen jou in de reactie.
ik heb er echt zwaar spijt van.
en ik had hier een fijne tijd op sima.
ik snap dat jullie het me waarschijnlijk niet vergeven maar ik wil jullie toch vragen ofdat jullie me mischien een 2de kans gunnen.
met vriendelijk groet
ben langendoen
Citaat:
Vrij vertaald uit het blokhoofds door Murfy:
Beste moderators, admins en leden van Sitemasters.
Ik wil mijn excuses beginnen met de nadruk te leggen op het feit dat ik niet zielig wil gevonden worden, en ik dat ook niet probeer te doen, dus lees aub verder.
Alle modellen, behalve die Kawasaki, zijn door mij gemaakt, en ik weet dat die Kawasaki mijn reputatie heeft verpest. Deels door mijn stomme schuld, maar ook deels door de handicap waarmee ik ben geboren. Ik ben licht autistisch en heb PDD-nos waardoor ik de waarheid nogal veel verdraai. Dus ik wil mijn excuses aanbieden en vragen of ik een 2kde kans kan krijgen.
Ook mijn excuses aan Tibs voor mijn reactie waarin ik zo uitviel tegen je, ik heb er spijt van.
Ik heb een fijne tijd gehad op Sitemasters.
Als jullie me niet kunnen vergeven begrijp ik dat, maar als jullie me een 2de kans kunnen gunnen..
mm...
en wil je dan ook je fantastische verhaal, zonder leugens, over Halo3 hier even kwijt? Misschien dat ik je dan wat meer geloof...
En RIP-Off's en autisme hebben niets met elkaar te maken!
ik post vanaf nu af aan alleen nog mijn nwe moddelen(mijn eigen) want mijn oudere moddelen ben ik kwijt en als bewijs zal ik de 1ste request uit die post(bijv kleur) inwilligen om te bewijzen dat het mijn moddelen zijn
Dit is dus de grootste onzin die ik ooit gehoord heb!!!
Ja ik heb zelf ook pdd-nos dus weet het als geen ander.
Je gaat daardoor geen leugens vertellen!!!! het enige wat kan gebeuren is dat je soms niet goed nadenkt wat je doet en soms de gevolgen ergens van niet inziet maar leugens praten daardoor is echt onzin!!!
ik ben licht autistisch en ik heb pdd-nos waardoor ik de waarheid nogal veel verdraai.
Is dit echt waar of heb je net de waarheid verdraaid ?
anders vind ik dat je wel mag blijven als gebruiker n00b met status n00b . Of misschien iets anders .. Je bent iniedergeval echt een blokhoofd ;)
*Schadevergoeding kan dan weer geïnvesteerd worden in prijzen en kunnen we weer wedstrijd(en) houden
maar jach een beginneling maakt wel fouten *lol*. Van mij krijg je die 2nd chance maar nooit kijk ik naar je om of die "creaties". Let's hear what the crew say...
Ik weet niet wat hij moeilijk doet, hij had net zo goed een nieuw account aan kunnen maken onder een andere naam, hij is nu ook op de site en je zou het denk ik niet zo snel herkennen. Dit heb ik zelf ook een keer gedaan op een site genaamd rctholland eerst heete ik Joop wibra, ik werd gek van de ruzies. Later wilde ik toch nog wel eens terug keren, maar omdat ik mijn afscheid had ingediend kon ik natuurlijk niet meer verschijnen via mijn oude accout. Ik heb me toen een andere naam gegeven, en heb daarna nog een paar maanden gepost zonder dat men het merkte Dus wat let je?
Ja;) Moet ik nog vervangen, had me maat(crewlid) neer gezet.
Haal het weg asl ik vervanging heb, maar die heb ik nog niet gemaakt. Geen tijd voor gehad anders was hij al weg.
Weer ontopic:
hij kan ook liege dat hij een handicap heeft, maar het blijft geslijm.
Ik kon het nooit egt goed vinden met blokhoofd en helemaal niet toen ik zijn rip's zag.. Alleen hij bied wel zijn excuse´s aan en misschien moeten we die gewoon aanvaarden..
En dat hij dan zijn ziektes er bij haald vind ik dan weer over dreven en doeloos want dat maakt voor mij egt nix uit..
[Offtopic]
Murfy waarom zeur jij altijd over leestekens en hoofdletters enz?