login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

msn-lijst in outlook

Offline Celehahn - 29/08/2005 14:57
Avatar van CelehahnLid llo surfers,
ik zou graag alle email uit mijn msn naar mijn outlook verhuizen maar mij is het tot-nog-toe niet gelukt. kunnen jullie helpen.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 29/08/2005 15:05 (laatste wijziging 29/08/2005 15:06)
Avatar van Fenrir PHP expert In 2 seconden had je het zelf kunnen vinden.

3e.
Offline Stijn - 29/08/2005 15:58 (laatste wijziging 29/08/2005 16:59)
Avatar van Stijn PHP expert @Fenrir: watje kan je niet eens improviseren ja ik heb achter veel zoeken en proberen (halfuurtje) iets gevonden 

voor je hieraan begint zorg ervoor dat extensies aanstaan bij mappen 

nodig:
MSN
Excel
Access
Outlook

Werkwijze:
1) Start MSN en exporteer je contactlijst. Contactpersonen->contactpersonenlijst opslaan... en kies locatie om op te slaan.
2) Ga naar je locatie en zoek achter je bestand verander de extensie naar .xml en klik op OK.
3) Open nu excel en doe het volgende: Data->XML->Importeren. Selecteer je bestand, druk op OK (misschien nog eens ) en dan selecteer je 'invoegen als nieuwe werkblad'. Je lijst met personen staan nu daar 
4) Verander de kolomnamen naar: Titel voor eerste kolom en Emailadres voor 2e kolom. Sla je xls-doc op en sluit het.
5) Download dit access bestand en open het.
6) Ga dan naar Bestand->Externe gegevens ophalen->Importeren...
7) Bestandtype: Microsoft Excel (.xls) en selecteer je Excel bestand dat je daarjuist gemaakt hebt.
8) Selecteer je blad (blad 4 bij mij) en ga naar volgende. Vink eerste rij bevat kolomkoppen en klik op volgende. Vink in een bestaande tabel en selecteer tabel 'Contactpersonen' en klik op volgende. en nu klik je op Voltooien . Zo kijken of alles goed is geïmporteerd. Ja? ga naar stap 10, Nee? ga naar stap 5 of kijk of je excel koppen goed zijn 
9) Open Outlook en ga naar Bestand->Importeren & Exporteren.
Klik op volgende. Selecteer uit de lijst 'Microsoft Access' en klik op volgende. Selecteer je access bestand en volgende drukken. Selecteer uit de Persoonlijke Mappen -> Contactpersonen en klik op Volgende.
10) Normaal staan nu al je MSN contactpersonen in je Outlook.

mvg stijn 

@Ferir again:|:ik die een halfuur gezocht heeft achter methoden om dit te doen slimpie
Offline Fenrir - 29/08/2005 16:16 (laatste wijziging 29/08/2005 16:16)
Citaat:
@Fenrir: watje kan je niet eens improviseren ja ik heb achter veel zoeken en proberen (halfuurtje) iets gevonden
Dat kon niet:
Op: 29/08/2005 14:57 --> Op: 29/08/2005 15:05

^^
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s