login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

gezocht forumscript

Offline GreyFox - 27/08/2005 19:21
Avatar van GreyFoxLid Hallo allemaal,

Ik ben al heel lang op zoek naar een PHP met mySQL forum, in het engels en beetje gelijk aan dit forum...
Ik heb al heel lang gezocht maar zonder resultaat:'(
Iemand een idee:?:

PHPBB is niet wat ik zoek want het moet toch echt in een website

Bedankt voor jullie tijd

Groetjes GreyFox

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 27/08/2005 19:25
Avatar van Ibrahim PHP expert het beste is om er eentje zelf te maken...

Als dat te moeilijk is kun je het door iemand laten maken. Of je kunt php en mysql leren en een bestaande forum in de scriptslibrary ombouwen tot je eigen.
Offline GreyFox - 27/08/2005 19:34
Avatar van GreyFox Lid :o ok ik doe dan wel geen forum want als ik dat onder de knie heb ben ik een jaartje verder...
btw ik heb dat al geprobeerd maar na 5,5 maand zonder resultaat ben ik ermee genokt om zo'n forum te bouwen
Offline flyingdragon - 27/08/2005 21:47 (laatste wijziging 27/08/2005 21:48)
Avatar van flyingdragon PHP beginner Er is hier op sima een forum gepost door Fangorn , moet je daar maar s naar kijken , is een perfecte basis voor zelf verder te bouwen.

*EDIT*
Linkje: http://www.site...amp;id=110
Offline nemesiskoen - 27/08/2005 23:10
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Wat flyingdragon zegt is idd zeer goed.
Ik heb ook deze tutorial gegeschreven om topics als deze (die in de oude tijd dagelijks de kop op staken) weg te houden:p.
Lees gewoon alles wat er in staat, na 5,5 maand ervaring moet je dat wel begrijpen. Lees ook het gedeelte waar staat dat het een idee is om een forum te maken en niet een superveilig kijgoed forum met prachtige look.
Offline Ibrahim - 27/08/2005 23:17
Citaat:
ok ik doe dan wel geen forum want als ik dat onder de knie heb ben ik een jaartje verder...

je moet ook niet te snel opgeven...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s