login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Waarom? Waarvoor?

Offline Fenrir - 08/10/2004 22:24
Avatar van FenrirPHP expert Er zijn hier een heleboel mensen die websites maken, maar waarvoor maken jullie ze, en waarom?

voor een bedrijf?
omdat je het leuk vindt?
voor jezelf?

Dit vroeg ik me gewoon af, want ik maak eigenlijk niet echt websites om een goed resultaat te behalen, maar gewoon omdat ik het leuk vind, en daarom maak ik meestal maar kleine stukjes, en dan begin ik weer met wat anders.

alvast bedank voor jullie reacties,
Fenrir

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MothZone - 08/10/2004 22:27
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Voor de fun, en omdat ik toch binnenkort op school ga leren programmeren in C oefen ik nu al wat php.^^
Offline Dennisvb - 08/10/2004 22:29
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ikzelf vind het leuk om te programmeren, alleen laatst wilde ik een profielenscript (met fotoalbum per profiel) maken (voor geld doorverkopen, moet mijn pc nodig eens upgraden), alleen ik ben bang dat wanneer ik het gemaakt heb, niemand het wil kopen.

Soms heb ik zin om te scripten, soms weer niet. Dan maak ik het met tegenzin en haak ik snel weer af.

Ik script dus voor de fun en ga er op school niks mee doen.
Offline webstab - 08/10/2004 22:33
Avatar van webstab PHP ver gevorderde fun

op dit moment
:rechts: site samen met mijn vriend over vanalles en nogwat
:rechts: site over een voetbalclub
Offline SickBoy - 08/10/2004 22:51
Avatar van SickBoy MySQL beginner nieuwe uitdagingen aangaan, functies ontdekken, webtalen leren ...
Offline Xzero - 08/10/2004 23:09
Avatar van Xzero PHP beginner Uhh, gewoon omdat ik het leuk vind , maar ik weet nooit waarover ik het moet maken , maaja...
Offline jarro - 08/10/2004 23:15
Avatar van jarro HTML interesse Ja ik ook omdat ik het leuk vind, maar als ik geen zin heb doe ik ook niks:D soms heb ik een dipje, en dan doe ik een maand lang niks, en dan moet ik alles gaan herhalen wat ik heb geleerd enzo om alles ff te "refreshen" (om in de internet-termen te blijven;-)). Maar ik wil graag een groot project doen samen met iemand bij mij in de buurt, (amersfoort, Nederland) maar er is niemand die dat wil:-( en vragen van andere mensen beantwoorden vind ik ook wel leuk:D
Offline Gml - 09/10/2004 00:06 (laatste wijziging 09/10/2004 00:14)
Avatar van Gml HTML beginner Ik maak als hobby websites voor bedrijven/stichtingen/vrienden (jullie weten hoe dat gaat) Ben nog niet zo lang bezig, wil het eigenlijk als hobby houden dus ik doe maar 1 website tegelijk.

Voor m'n werk/stage bouw ik webapplicaties. Portal systeem, CMS syteem enz. Deze worden gebouwd in ASP met VBScript, XML en XSL.

Omdat ik niet zo bekend ben in PHP ga ik me daar nu wat meer in verdiepen. Met PHP wil ik ook gebruik maken van XML en XSL.
En daarom zit ik nu ook hier! Voor als ik hulp nodig heb 
Offline BigBug - 09/10/2004 08:47
Avatar van BigBug PHP expert - Kvindt het leuk

- Ik maak ze meestal voor mijzelf, maar ben nu bezig met een project.

Offline sasser - 09/10/2004 08:47
Avatar van sasser PHP interesse Ik doe het ook voor de fun.
en vroeg me ook af wie er een opleiding met scripten doen of voor hun werk scripten.;-)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.197s