login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Opgelost] filezilla

Offline sara - 23/08/2005 20:22 (laatste wijziging 23/08/2005 21:54)

Ik heb zojuist mijn website ge-upload via filezilla maar als ik nu op internet mijn website wil bekijken lukt dit toch niet. Als ik mijn url intyp verschijnt een pagina met de melding "U bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken" Ditzelfde probleem had ik gisteren ook, en toen heeft iemand van telenet me geholpen maar vandaag bel ik ze dus weer en volgens de kerel die ik aan de lijn kreeg, waren ze niet verplicht ondersteuning daaromtrent te geven. In elk geval heb ik geen zin om ze nog eens te bellen zene.

De eerste keer kreeg ik de uitleg dat in het rechterscherm de verschillende bestanden onder het verkeerde mapje stonden. Weet iemand hier alstublieft hoe ik dit nu moet oplossen want ik kan m'n website wel opvreten ondertussen 

Dankjewel.

Groetjes
Sara

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 23/08/2005 20:33
Avatar van Fenrir PHP expert Bij welke host zit je? En heb je errors bij het uploaden? Staat er een .htaccess in de map van je website?
Offline sara - 23/08/2005 20:41
Avatar van sara Lid Nee geen errors bij het uploaden, host is volgens mij telenet denk ik (als ik de betekenis van host goed doorheb natuurlijk)

Wat is een htaccess?
Offline Ontani - 23/08/2005 20:46
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
misschien eens een ander ftp programmatje gebruiken, voeg me maar toe help je wel effe 
Offline sara - 23/08/2005 20:54
Offline Ontani - 23/08/2005 20:55 (laatste wijziging 23/08/2005 21:54)
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
msn ofzo, als ge da hebt (thefallenangel at beer . com)

edit: Opgelost
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s