login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

plaatje kan niet worden weergegeven

Offline Zerato - 08/10/2004 21:54
Avatar van ZeratoOnbekend hallo ik heb een wapen toegevoegd bij mijn spel heel leuk en aardig en ik heb het plaatje upgeload en het maken is gelukt maar nu word ie niet weer gegeven zou iemand mij verder kunnen helpen heel erg bedankt.

greeetz markgeit12

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline infinity - 08/10/2004 22:02
Avatar van infinity Gouden medaille

Grafische gevorderde
we kunnen je aardig helpen als er hier ook iets staat van hoe je het ophaalt, je script:s 
Offline Zerato - 08/10/2004 22:06
Avatar van Zerato Onbekend het gaat via de database maar dan doet het wel je kan hem ook kopen maar het plaatje word niet weergegeven:s
Offline Dennisvb - 08/10/2004 22:24 (laatste wijziging 08/10/2004 22:24)
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Een beetje rustiger mag ook wel, want om nu meteen tekeer te gaan met "jonge", dat komt nogal afblaffend over.

Vermeld ook ever om welk online spel het gaat. Ik weet het (Green criminals) omdat je daar al meer topics had geopend.Iemand die nieuw is op dit forum weet dus niet waar je het over hebt.

Verder bestaat er een edit knop waarmee je je posts kan bewerken om bijvoorbeeld nieuwe informatie toe te voegen.

Om te helpen hebben we zoveel mogelijk informatie over, dus vermeld in je openingspost hoe alles in mekaar zit, wat exact het probleem is en wat je op je scherm ziet.

Ik hoop dat je de volgende keer wat aardiger naar Douwe reageert, want ik vind afblaffen naar iemand die je probeerte te helpen wat vreemd.

ps, ik kom erg als een medewerker over, ben ik niet, maar ik heb net een ander probleem gehad op mijn forum (ben ik admin) dus reageer ik hetzelfde.

GR. Dennis
Offline SickBoy - 08/10/2004 23:02
Avatar van SickBoy MySQL beginner Wat heb je precies aangepast, gewoon in db gestopt?
taal zal wel html met css en php zijn vermoed ik

en dan raad ik u aan om op te sporen in welk bestand afbeeldingen worden weergegeven en geef dan een paar regels van het script (geen 100 ofzo eh)
Offline Thomas - 08/10/2004 23:31
Avatar van Thomas Moderator Hij heeft dat ding waarschijnlijk ASCII geupload, in plaats van BINARY.
Offline Zerato - 09/10/2004 08:10
Avatar van Zerato Onbekend neej ik heb niks daar ingevuld maar quicktimer heeft het al gezegd hij zij dat ik in mijn db dit moest doen:URL:images/dragon.gif
Offline BigBug - 09/10/2004 08:44
Avatar van BigBug PHP expert Hij heeft dat ding waarschijnlijk ASCII geupload, in plaats van BINARY.

Ja markiegeitie kijk daar is na!
Offline SickBoy - 09/10/2004 10:15
Avatar van SickBoy MySQL beginner
Citaat:
neej ik heb niks daar ingevuld maar quicktimer heeft het al gezegd hij [B]zei[/B] dat ik in mijn db dit moest doen:URL:images/dragon.gif

zoveel spellingsfouten op dit forum 

het plaatje staat toch in de juiste map ?
Offline remy - 09/10/2004 10:22
Avatar van remy PHP ver gevorderde of als je upload kan het plaatje.JPG zijn dus jpg met hoofdletters, dit probleem heb ik vaak.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.305s