login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

ebay scripte

Offline thabomb - 22/08/2005 18:57
Avatar van thabombOnbekend Hij mensen ik wil zo iets als ebay en speurders.nl beginne alleen weet ik niet welk scripte ik hier voor nodig heb??
Moet je dat helemaal zelf scripte of bestaat er zo'n scripte??
Als iemand weet of er zo'n scripte bestaat zeg het dan alstublieft wara ik het kan downe en als de site af is dan moge leden van sitemasters er gratis dingen tekoop aanbieden...

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 22/08/2005 19:05
Avatar van Maarten Erelid Denk je nu echt dat je zo'n script even download? We hebben het hier wel over een professionele webshop en niet over een criminals-spel... tuurlijk moet je dat zelf maken..
Offline BigBug - 22/08/2005 19:05
Avatar van BigBug PHP expert er zijn wel wat marktplaats achtige scripts.. maar die zijn niet zo uitgebreid.. die kan je eventueel uitbreiden.. Of je kunt er zelf 1 helemaal scripten.. of er 1 laten maken 
Offline Steven - 22/08/2005 19:09
Avatar van Steven HTML interesse Of je doet niets, omdat er toch al genoeg van deze sites zijn... Waarom zouden ze naar jouw site komen als er toch zoveel van zijn? ebay marktplaats speurders e.d

Maarja ik geloof dat marktplaats enzo alles zelf gemaakt hebben, en voorzover ik weet ben je daar wel ff mee bezig 
Offline Stijn - 22/08/2005 19:24
Avatar van Stijn PHP expert je kan altijd vragen om het e-bay script te kopen. Maar ik denk dat je budget niet zo uitgebreid is om de index-pagina al over te kopen 

Gewoon zelf ineen knutselen en dan uitbreiden en uitbreiden. Ik geloof dat je zo'n script als e-bay ofzo niet in één-twee-drie af hebt. Eerst moet het script werken, dan moet het nog eens veilig zijn en dan nog eens zoveel veiligheid garaderen 

good luck post wel je hele script niet als je een probleem hebt 
Offline thabomb - 22/08/2005 19:32
Avatar van thabomb Onbekend ja het hoeft niet zo uitgebreid te zijn maar ik wil gewoon zo'n scriptje ongeveer hebbe??
als er een veel eenvcoudiger scripte is dan down ik die...
Offline Rens - 22/08/2005 19:35

Crew algemeen
Wat dacht je ervan om eerst eens tussen de scripts te kijken?
Heb je volgens mij nog helemaal niet gedaan.
Er staat er 1 in:
http://www.site...amp;id=297
Offline thabomb - 22/08/2005 20:03
Avatar van thabomb Onbekend oke ik zal het downe maar als ik vast kom te zitte kan dan iemand van de crew helpen of iemand van de leden alvast bedankt...
Offline burdy92 - 22/08/2005 20:05
Avatar van burdy92 HTML interesse @steven, dat slaat nu echt nergens op wat je zegt, als iedereen nou zo d8 zoals ebay zelf of marktplaats bestond de helft niet van die site's, en hij vraagt gewoon of hij dat zelf moet scripten of dat er zoiets al is, moet je ook gewoon antwoord geven vin ik.

@on-topic: ik denk dat er wel zulke scripts zijn te downloaden, maar dat je zowiezo dingen moet aanpassen dat het neit rpecies op maat is.
Offline thabomb - 22/08/2005 20:32
Avatar van thabomb Onbekend bedankt burdy wat jij zegt is juist ik vroeg het gewoon maar weet jij mssn ook waar ik die kan downe???
Offline burdy92 - 22/08/2005 21:11
Avatar van burdy92 HTML interesse ja ik weet het niet precies want ik gebruik die scripts niet.. ik script altijd zelf maar tussen de scripts op siutemasters staat ook wel wat of kijk op andere site's zoals: www.phphulp.nl of www.phpfreakz.nl (sorry admin's dit is neit voor reclame bedoelt hoor:P)...

en als je niks tegenkomt moet je zelf gaan scripten of iemand inhuren;)
Offline Duikboot - 22/08/2005 22:18
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Die optie valt waarschijnlijk af, want dat gaat al snel wat kosten als je een beetje degelijk script wil...
Offline Heracles - 23/08/2005 09:04
Avatar van Heracles HTML beginner ik heb hier nog wel een script dat vrijwel gelijk is aan het marktplaats script, voor een kleine prijs mag je het hebben. PM me maar als je intresse hebt.
Offline tomk - 23/08/2005 09:33
Avatar van tomk ASP interesse jongens kijk hier is even:

http://www.hotscripts.com/search/5708751.html

Zat... Kijk eerst goed ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.352s