login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Netwerk issue

Offline Tuinstoel - 22/08/2005 13:30 (laatste wijziging 23/08/2005 10:11)
Avatar van TuinstoelPHP expert Vanaf de router naar mijn pc gaat een netwerkkabel, die mij het internet verzorgt. Als ik de kabel er uit haal, en deze er vervolgens weer in stop, wordt bij mij het netwerk automatisch gevonden. Ik heb ook Windows XP, en dat hoort ook zo. Nu is het geval dat ik dit stekkertje soms deel met de PC van mijn vader. Alleen hij heeft Windows 98SE, en daarbij is het probleem dat als je de stekker er in stopt, er niet automatisch een netwerk wordt gevonden. Hoe kun je er wel voor zorgen dat er dan wel een netwerk wordt gevonden, zodat hij niet van die vreemde foutmeldingen krijgt bij zijn administratieprogramma's.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 22/08/2005 13:49
Avatar van vinTage Nieuw lid een hub ertussen zetten, en gewoon zorgen dat jullie beide pc's altijd aangesloten zijn 
Offline Dennis - 22/08/2005 13:56
Avatar van Dennis Gouden medaille

Grafische expert
Mja...
Je kunt toch zo'n programma ervoor downloaden?
En dan nieuw netwerk aanmaken, en dan kies je voor zoeken de map die je hebt gedownload.

Zo ging het bij mij tenminste...:s
Offline Tuinstoel - 22/08/2005 14:06
Avatar van Tuinstoel PHP expert vinTage da's geen optie, m'n pa wil niet continue met het internet verbonden zijn, raad ik hem ook sterk af gezien hij nooit windows update doet, geen virusscanner heeft enz.

Dennis hoe heet dat dan, want ik ben er bij vergeten te vermelden dat zijn pc niet opnieuw opgestart mag worden, omdat dan gegevens verloren gaan (Ja hij werkt nog met DOS programma wat continue aan staat).
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s