login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Logitech Desktop Express werkt niet

Offline Maarten - 08/08/2005 12:21 (laatste wijziging 08/08/2005 12:26)
Avatar van MaartenErelid Hellow,

ik heb een Logitech Desktop Express (het goedkoopste model zoals dat ook heet ). Ik had toen ik dat toetsenbord kocht Linux en Windows in dual boot, en dat toetsenbord werkte perfect op Linux, maar als Windows opstartte en ik drukte op een toets liepen zowel muis als toetsenbord vast. Als ik eerst een muisklik deed gebeurde er niks, maar ik moet toch OOIT eens een toets indrukken Ik dacht dat er wel een of andere kutdriver niet in de haak zou zijn, maar ik heb nu gisteren Windows 2003 over zowel die Linux als die Windows gezet, en dat probleem is er nog steeds 

Wat ik echter wel kan, is een ander toetsenbord eraan hangen, daarin mijn inloggegevens in tikken (dus eigenlijk de eerste toets met een ander keyboard aanslaan) en dan die ontvanger voor het toetsenbord weer steken, dan werkt hij wel, maar dat is ook nogal debiel.

Heeft iemand dit probleem al gehad, en heeft die dat opgelost gekregen? Ik heb al google afgezocht hierop...

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline BigBug - 08/08/2005 12:24
Avatar van BigBug PHP expert Ja dat had ik oook.. strontjevervelend.. Ben naar logitech gegaan --> nieuw toetsenbord --> wast goed  
Offline Maarten - 08/08/2005 12:27 (laatste wijziging 08/08/2005 12:28)
Avatar van Maarten Erelid En kreeg je dan identiek hetzelfde toetsenbord? Want ik ben niet van plan om ook maar een euro bij te betalen omdat hun product brol is...

En daarbij, het toetsenbord kan niet kapot zijn aangezien het werkte op Linux...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s