login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

webmail + webftp

Offline lasdesigner - 03/08/2005 19:03
Avatar van lasdesignerPHP beginner Hallo, ik heb een eigen server, apache + Zpanel, nu wil ik graag een eigen webmail, + ftp, zodat de mensen dat ook kunnen doen, maar hoe maak ik dit nou?

Als je het niet via het forum kan uitleggen maar liever via msn: las91[at]hotmail.com

alvast bedankt!

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ikkedikke - 03/08/2005 19:59
Avatar van ikkedikke PHP expert begin maar is te bekijken hoe je de functies mail() en ftp_*() werken, daarna verder;-)
Offline MFdriver - 03/08/2005 20:02
Avatar van MFdriver PHP interesse webmail: squirelmail
met een webftp kan ik niet helpen 
Offline lasdesigner - 03/08/2005 20:05
Avatar van lasdesigner PHP beginner oké , ik probeer nou squirelmail, maar iemand voor de FTP, want dat is juist heeel belangrijk, zodat ze kunnen uploaden.
Mijn server:

c:/wamp/www/hosted/user

ideeen?
Offline ikkedikke - 03/08/2005 20:10
Avatar van ikkedikke PHP expert ja ik heb bijna een complete webftp, lokaal en voor remote servers maar t is nog niet af...
en bovendien leer je er niets van;-)
Offline lasdesigner - 03/08/2005 20:40 (laatste wijziging 03/08/2005 20:54)
Avatar van lasdesigner PHP beginner het wil me niet lukken webmail ook niet..:( kunnen mensen mij heel misschien helpen?:$ Wat moet ik in de config zetten?!

please 
las91[at]hotmail[dot]com
Offline DRUNK - 03/08/2005 21:10
Avatar van DRUNK PHP gevorderde Draai je een mailserver (imap) om mee te verbinden, of moet je die weer van een andere server laten komen? Heb je imap support in je php zitten? En heb je de README / INSTALL goed doorgenomen?

Voor webFTP: http://www.goog...n&meta=

Dit is nogal een eenvoudige zoekterm en je komt er al een tegen, als je die niet 'leuk' vind moet je een andere zoekterm geven. WebFTP is echt niet zo moeilijk te vinden.
Offline lasdesigner - 03/08/2005 21:16
Avatar van lasdesigner PHP beginner Neej die heb ik niet, hoe maak ik dat? Install heb ik doorgelezen ja!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s