login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

FireFox

Offline RickyB - 02/08/2005 11:08
Avatar van RickyBOnbekend eey mensen...

ik heb gister naast IE, FF gedownload, maar er staat dat als ik bijv. naar sitemasters ga, "het verbinding maken met www.sitemasters.be werd geweigerd".
hoe kan ik dit oplossen. ligt dit aan me firewall?

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 02/08/2005 11:20
Avatar van Stijn PHP expert kan je met andere sites connecten?
ja? moet je effe refresh drukken of FF heropstarten...
Offline RickyB - 02/08/2005 11:22
Avatar van RickyB Onbekend neej dat werkt niet...
ik kan het internet helemaal niet op.
ik kan bijv. wel een html bestandje op mijn compie openen met FF
Offline Stijn - 02/08/2005 11:26
Avatar van Stijn PHP expert deuh normaal anders heb je probleemske 
welke verbinding heb je?

1/ ga eens naar 'Extra'->'Opties...'->'Algemeen'->'Verbindingsinstellingen'. Als je LAN hebt, kies je het eerste ;)

2/ het kan liggen aan firewall. want mijn firewall vroeg de eerste keer of ik verbinding blokkeren of accpeteren (3x raden wat ik nam ). schakel je firewall uit en test eens 
Offline Thomas - 02/08/2005 11:27
Avatar van Thomas Moderator Of zijn computer zit onder de spyware, die er voor zorgt dat je naar geen enkele site meer kunt gaan .
Offline stenno - 02/08/2005 13:29
Het kan zijn dat je een trojan hebt op je pc en dat je provider (xs4all/planet) je verbinding geblokkeerd heeft.

probeer eens:

Https://webmail.xs4all.nl of Https://sevice.xs4all.nl

Lukt dit allemaal wel dan is je verbinding geblokkeerd.
Offline RickyB - 02/08/2005 14:28
Avatar van RickyB Onbekend geen trojan want ik heb net me virusscan laten draaie en die webmail van xsall doet het wel, maar die andere staat dat er geen pagina kan worden weergegeven...

maar ik zit niet bij xs4all dus daar kan ik niet inloggen... wel bij planet.

geen spaware in me compie.. ik denk dat het gewoon iets met me firewall te maken heb, maar als ik hem deblokker doet ie het nog niet, maar ik heb er geloof ik 2, maar waar is die andere:p ???

nouja.. ik kom er denk ik wel over een maandje of 2 uit, voorlopig werk ik nog wel ff met IE
Offline Ibrahim - 02/08/2005 14:42
Avatar van Ibrahim PHP expert reden dat ie niet werkt is omdat ie denk ik fout gespelt is:

Https://service.xs4all.nl --> de r vergeten
Offline Duikboot - 02/08/2005 14:42
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Mik FF er gewoon eens opnieuw op. Ik heb hetzelfde probleem met IE wel eens gehad. Als je een site bezocht terwijl je geen verbinding had kreeg ik een foutmelding. Als je 2 minuten daarna met verbinding die site nogeens bezocht kreeg ik diezelfde melding. Als je zoiets krijgt moet je je temp I-net files eens legen ofzo.
Offline Stijn - 02/08/2005 14:43
Avatar van Stijn PHP expert hehe, je hebt de firewall die je "gekocht" hebt en de firewall van SP2, alle 2 uitzetten en kijken zoniet, heb jij effe problemen, 
Offline RickyB - 02/08/2005 14:43 (laatste wijziging 02/08/2005 14:47)
Avatar van RickyB Onbekend ja gaak doen..
ik had um net verweiderd om hem er opnieuw op te rotte en toen las ik jou beriggie

ja maar ik weet niet waar die zit..
het is gloof ik norton firewall

[b]edit (opnieuw geinstaleerd): nu krijg ik niet al dat gelul als ik FF opstart, want waarschijnlijk staat er al bij die firewalls dat ie geblokkeerd moet worden of toestaan... (het kan wel zijn dat ik perongeluk om blokkeren heb gedrukt vorige keer^^)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s