login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

waar kan ik een goeie freehost vinden???met php ondersteuning

Offline Zerato - 07/10/2004 09:42
Avatar van ZeratoOnbekend waar kan ik ooit een host vinden met php en met html en mysql want ik wil een site beginnen maar het wil niet lukken dus zouden jullie mij kunnen helpen???

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jarro - 07/10/2004 09:45
Avatar van jarro HTML interesse http://www.site...ategorie=1

dit is de zoveelste hier mee
Offline Christiaan - 07/10/2004 09:49 (laatste wijziging 07/10/2004 10:42)
Avatar van Christiaan Lid tja, sommige mensen houden nu eenmaal niet van zoeken en stellen elke vraag die bij hun opkomt....

thread kan dicht
Offline petory - 07/10/2004 10:17
Avatar van petory HTML interesse jonge daar win je toch punten mee ;)

maar lycos is wel een goeie heb ik ook altijd bij gezeten, zit alleen met die banners. alleen is ook wel weg te halen.... 
Offline xSc - 07/10/2004 11:56
Avatar van xSc Onbekend Vreemd dat het posten van een killer toegelaten wordt. Je kiest voor een gratis dienst als Lycos. Logisch dat Lycos banners plaatst voor het genereren van inkomsten. Je gaat akkoord met de voorwaarden, maar toch plaats je een killer op je website.

Je moet de volgende overweging maken:

- Kies voor een gratis account bij Lycos, maar laat de banners wel staan.
- Kies voor een gratis account bij een andere aanbieder, die misschien geen banners plaatst, maar zijn inkomsten ergens anders vandaan haalt.
- Kies voor een betaalde hostingprovider.
Offline Christiaan - 07/10/2004 12:05 (laatste wijziging 07/10/2004 12:07)
Avatar van Christiaan Lid @Henri,

De enige reden dat ie er nog staat, is omdat er niemand online is diehet weg kan halen....:o

---
http://www.site...rige#ovg_3/
Ik denk dat dit daar ook onder valt....
Offline Duikboot - 07/10/2004 12:06
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde Dat idee heb ik ook. Ik heb zelfs een keer gepost dat ik een killer had, en als die hem dan wilde hebben, moestie even een PM sturen omdat ik hem niet in het forum wilde/mocht zetten. Maar zelfs die post is weggehaald , dus die killer zal er niet lang meer op staan
Offline xSc - 07/10/2004 12:07
Avatar van xSc Onbekend Christiaan, je hebt gelijk jongen . Dat weet ik. Maar afijn, wanneer dergelijke aspecten in de statuten opgenomen zijn, zullen de leden daaraan - uiteraard wordt dit door iedereen gehoopt - gehoorzaam zijn. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.19s