login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Videokaart kapot???

Offline RickyB - 29/07/2005 23:33 (laatste wijziging 29/07/2005 23:51)
Avatar van RickyBOnbekend eey mensen...

ik heb een probleem met mij compie.
ik zie telken alles dubbel op me computer en er komen allemaal witten strepen op, dat gebeurde eerst na ca. 6 uur later werd dat ca. 3 uur, toen 2 en nu zelfs 1 uur... het gebeurde gister voor het eerst (kan je na gaan hoe lang ik er achter zit:D).

als ie strax weer gek doet neem ik gelijk een screen..

waar zal dit aan liggen? ik denk dat me videokaart oververhit is ofzo. het zou ook mischien me vinnetje kunnen zijn (die alles koud houd daarbinnen)
maar het is waarschijnlijk niet me monitor, want de letters worden raar/vaag en als ik daar met me muis overheen ga, dan is het weer een paar sec normaal.

ik heb ook natuurlijk mijn stekkers gecontroleerd.

SCREEN

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 29/07/2005 23:34
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
mja antwoord spreekt voor zich, grafische kaart vervangen
Offline RickyB - 29/07/2005 23:38 (laatste wijziging 29/07/2005 23:41)
Avatar van RickyB Onbekend cker weten?
zo'n ding is duur 

wat kan ik het best nemen dan?

ik speel niet veel spelletjes
AMD alton

ze zijn er legaal van 32 tot en met 700 € , maar wat kan ik er het best aan besteeden? met wat heb ik genoeg, want ik speel geen spelle erop zoals ik al zei

edit: ik heb geen reserve 
Offline Ontani - 29/07/2005 23:40
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
als je nog een reserve hebt liggen die eens proberen, gewoon een simpel video kaartje is goed genoeg, geen 3D. als het dan nog niet werkt moet je verder kijken
Offline Crain - 30/07/2005 12:00 (laatste wijziging 30/07/2005 12:02)
Avatar van Crain Nieuw lid Heb ik ook wel eens meegemaakt, vooral in het spel. Als het gebeurt, dan is het spel ook vast met een witte streep. Dat komt door de hitte, het kan ook aan de moederbord en je cooler liggen. Ik heb toen 3 case Fun aangeschaft, ook geen succes. Mogelijk is de cooler van je videokaart niet krachtig genoeg. Ik raad je gewoon om nieuwe te kopen, mogelijk omruilen?

Maar welke type videokaart heb je nou dan?

Kijk, eerst 6 uur, later 3 uur, later 1 uur, etc... Dat komt door de hitte, als de kaart nieuw is zal ie wel iets langer werken, maar als je de volgende dag nog ff werkt achter de computer, dan wordt hij nog sneller warm, hoe vaak je achter de computer zit, hoe warm hij is. Dus het lag bijna zeker aan de hitte.
Offline RickyB - 30/07/2005 12:58
Avatar van RickyB Onbekend dat dacht ik al (zoiets)...
de Dynambite is ook dom.(ze zeggen dat het aan me windows ligt:s)

ik ga dan maar een nieuwe videokaart kopen..
bedankt voor de info

RickyB;-)
Offline gamesty - 30/07/2005 16:21
Avatar van gamesty Onbekend Ik had dit ook.Kwam door mijn screensaver .Doe ook eens elecktriciteits besparen van je scherm uit.
Offline Maarten - 30/07/2005 16:22
Avatar van Maarten Erelid Hardware
Offline gothmog - 30/07/2005 16:23
Avatar van gothmog Lid ik d8 dat er geen topics over hardware meer mochten worden geplaatst hier op sitemasters?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s