login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[FireFox] QuickTime

Offline Metalhead - 18/07/2005 20:26
Avatar van MetalheadHTML gevorderde Weet iemand hoe ik de quicktime plugin weer uit firefox weg krijg??

Elke keer als ik op een mp3tje klik start die kutquicktime op, terwijl ik dat ding gewoon wil opslaan >-(

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 18/07/2005 20:30
Avatar van vinTage Nieuw lid Je kan in de mime instellingen aangeven welke extensies er door qt moeten worden afgespeeld, en welke niet 

Ik moet alleen even spieken hoe dat ook weer moest...brb
Offline Metalhead - 18/07/2005 20:31
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Heb ik allemaal al uitgezet, maar hij blijft ze in de browser openen...
Offline vinTage - 18/07/2005 20:33
Avatar van vinTage Nieuw lid ah, okay dan, ik heb in ieder geval een mapje met "plugins" in mijn firefox directory, mischien gewoon eruit slepen ? Ik weet het niet zeker want ik heb die plugin niet 
Offline Metalhead - 18/07/2005 20:37
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Hmm, quicktime start nu niet meer op 
(nu doet hij helemaal niets meer als ik op een mp3tje klik... *zucht*)
Offline vinTage - 18/07/2005 20:39
Avatar van vinTage Nieuw lid in je mime settings aangeven dat hij moet openen in "whatever welke player jij wilt" 

Offline Metalhead - 18/07/2005 20:40
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Hij moet helemaal niks openen.

Hij moet dingen die geen flash, applets of html of zo zijn, gewoon downloaden 
Offline vinTage - 18/07/2005 20:47
Avatar van vinTage Nieuw lid From the Downloads panel, you can also control the plug-ins for Firefox. Click the Plug-Ins... button to display the Plug-Ins window:

oftewel, probeer die QT terug te zetten, en "disable" hem, of had je dat al gedaan ?
Offline Metalhead - 18/07/2005 21:01
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ja, dat had ik al gedaan...
Ik heb ondertussen heel QuickTime er al afgeflikkerd, maar hij doet dus nu gewoon niks meer als ik met de linkermuis op een mp3tje klik...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s