login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Html, php, Flash?

Offline Globebiker - 16/07/2005 16:03
Avatar van GlobebikerOnbekend Hallo iedereen

Ik ben bezig (ga beginnen) met een site te maken waarop al mijn reiservaringen komen. Het is de bedoeling dat ik in de toekomst die site gemakkelijk kan bijwerken van waar op de wereld ik ook zit (kwestie van het thuisfront een beetje op de hoogte te houden). Ik zou er dan ook een gastenboek en fotoalbum (waarin ik tevens heel gemakkelijk foto's kan laden) in willen steken. Nu is mijn vraag wat kan ik hiervoor het beste gebruiken: html en flash, html en php of alledrie tesamen? Of nog niets anders?

Alvast bedankt voor een reactie

Nick

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Brycer - 16/07/2005 16:09
Avatar van Brycer HTML interesse html en php lijken me wel handig voor een website (met gastenboek;-))
En met flash moet je altijd oppassen dat je site niet te langzaam wordt.
Maar als je hier goed rekening mee houdt, voegt Flash echt iets moois toe aan je website.
Conclusie: 
Begin eerst gewoon met html en php en later misschien Flash erbij;-)
Dit was mijn mening... Hopelijk heb je er wat aan.
Brycer
Offline Globebiker - 16/07/2005 16:17
Avatar van Globebiker Onbekend Ok thnx. Ik ga me voorlopig aan jouw wijze raad houden ;) en beginnen met html en php. Andere reacties zijn ook nog altijd welkom.

Nick
Offline RickyB - 16/07/2005 16:23 (laatste wijziging 16/07/2005 19:16)
Avatar van RickyB Onbekend eerst html he?
dat moet je kenne...
dat is de bassis. als je dat net kan , en nooit kan, dan zal het niet veel met je worden;-)

RickyB;-)

ps later kan je over php gaan denken
Offline Globebiker - 16/07/2005 16:30
Avatar van Globebiker Onbekend Jaja, weet ik. Van html heb ik de basis mee (voornamelijk zelfstudie) dus het zal wel lukken. Php heb ik al bekeken en ik begrijp het meeste (ik heb programmeerervaring). Dus mits de nodige motivatie, die er zeker is, ben ik ervan overtuigd dat de combinatie html-php tot mijn mogelijkheden behoort 
Offline biertie - 16/07/2005 17:13
Avatar van biertie Onbekend als je een gastenboek / fotoalbum die dynamich inlaad wil maken in flash, moet je ook PHP kennen. dus php is echt een must-have.
en met html heb je aan de basis al genoeg, je breid dan wel zelf je kennis uit als je bezig bent, door bepaalde dingen op te zoeken etc.
Offline vinTage - 16/07/2005 17:19
Avatar van vinTage Nieuw lid slideshow in flash zonder php <-

BTW Im back re hoi allemaal 
Offline biertie - 16/07/2005 17:28
Avatar van biertie Onbekend das nie echt dynamich hé, aangezien je eerst zelf nog alle foto's in het xml file moet zetten 
Offline vinTage - 16/07/2005 17:32 (laatste wijziging 16/07/2005 17:36)
Citaat:
Het is de bedoeling dat ik in de toekomst die site gemakkelijk kan bijwerken van waar op de wereld ik ook zit (kwestie van het thuisfront een beetje op de hoogte te houden). Ik zou er dan ook een gastenboek en fotoalbum (waarin ik tevens heel gemakkelijk foto's kan laden) in willen steken.

Citaat:
das nie echt dynamich hé, aangezien je eerst zelf nog alle foto's in het xml file moet zetten

Was dat een vraag dan ?
Maar goed, je hebt er op die manier wel commentaar bij he, ik bedoel bij de fotos 
Offline Brycer - 16/07/2005 18:01
Avatar van Brycer HTML interesse @vintage Heey Vintage;)

@Globebiker Begin eerst maar met php, daarna kun je bezig met flash, lijkt me... Want voor een gastenboek heb je ook php nodig.

Brycer
Offline Globebiker - 16/07/2005 18:19
Avatar van Globebiker Onbekend Ok, ik beperk me tot html en php. Als ik nog vragen heb stel ik ze wel 

Bedankt allemaal!

Nick
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s