login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

dvd?!

Offline Thijsje - 12/07/2005 12:50
Avatar van ThijsjeHTML interesse Hallo,

Aangezien wij van plan zijn om het complete fotoarchief (en video en dia etc.) van een muziekvereniging op een dvd (collectie) samen te brengen ben ik aan het zoeken hoe dit precies moet gebeuren. Helaas kan ik hier weinig van op internet vinden. Kunnen jullie me helpen?

Het idee was om er een soort van website van te maken die automatisch start als de dvd in de computer wordt gestopt. Als ik me niet vergis is dit (net als bij een cd) makkelijk te maken dmv een 'autostart'. Echter wat gebeurd er dan als ik deze dvd in een dvd-speler stop die op een tv is aangesloten? Word dan ook automatisch de 'website' geladen? En kunnen gebruikers hier navigeren mbv hun afstandsbediening?

alvast bedankt,

Thijs

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 12/07/2005 13:21
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Via hun afstandsbieding niet nee,.. ik denk egt niet dat, dat mogelijk is.
Offline Thijsje - 12/07/2005 17:40
Avatar van Thijsje HTML interesse Ok, ik zal het dus tot de computer moeten beperken. Nu zie je vaker bij bijv. het installeren van drivers of software van de kleine schermpjes in je beeld verschijnen. Zijn er (makkelijk bruikbare) programma's voor om dit te maken? En kan je hier een php pagina in laden? Of moet er daarvoor dan ook een server worden opgezet? Anders zal ik dus naar Java moeten?
Offline Mythic - 12/07/2005 19:38 (laatste wijziging 12/07/2005 19:42)
Avatar van Mythic HTML interesse ja kan via afstandsbediening navigeren maar niet in site. is iets anders ga ff opzoeken.

EDIT : heb hier cd-rom liggen dat ik via tv bakje kan door menu gaan
flash menu
software op cd : java, dotnetfx
en bat bestand voor de sturing zover ik er uit versta
Offline Thijsje - 13/07/2005 06:35
Avatar van Thijsje HTML interesse thnx
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.154s