login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

General Protection Fault

Offline Tuinstoel - 07/07/2005 16:09
Avatar van TuinstoelPHP expert Nu hebben wij een klein probleempje, bij een vriend van mij. We hebben het spel Thirteen (XIII) geïnstalleerd, en nu krijgen wij de volgende foutmelding:
http://img233.i...iii6uf.png

De pc bestaat uit een AMD Athlon XP 2000+ met 256 MB werkgeheugen en een nVidia Riva TNT2 Model 64, 32MB.

Wij hebben al geprobeerd om nieuwe drivers te installeren, maar dit zonder succes, want het beeld werd er niet beter van.

Iemand enige suggesties?

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline rambo - 07/07/2005 16:19
Citaat:
Wij hebben al geprobeerd om nieuwe drivers te installeren, maar dit zonder succes, want het beeld werd er niet beter van.

Betekent dit wel dat het wel werkte?
Offline NCube - 07/07/2005 16:19
Avatar van NCube HTML beginner Ik denk dat de TNT2 het probleem is. Die kaart komt zo'n beetje uit het stenen tijdperk en XIII geeft ook geen ondersteuning voor die kaart. De nieuwste NVidia drivers ondersteunen de TNT2 dacht ik ook niet meer.
Je kan misschien proberen XIII te updaten en/of DirectX updaten.
Offline Tuinstoel - 07/07/2005 16:35
Avatar van Tuinstoel PHP expert DirectX9 is daarbij ook gelijk geïnstalleerd, en we hebben de patch geïnstalleerd, maar dit helpt beide niet.
Offline Gerard - 07/07/2005 23:28
Avatar van Gerard Ouwe rakker Dit is inderdaad de videokaart die de ondersteuning niet bied voor sommige opties die dit spel gewoon nodig heeft.

Pak een budget kaartje van 100 euro en je kan alles weer spelen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s